Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

písmácká úvaha

22. 06. 2016
6
17
819
Autor
aleš-novák

je Písmák seznamka?

inspirované diskusí u Movsara http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=469420

chodím si sem

počíst

nikoli

počít


17 názorů

:o)


agáta5
27. 06. 2016
Dát tip

jj, u mě .. ty nemáš ještě dost? :)))


agáto, budou i křtiny?


baaba
26. 06. 2016
Dát tip

...když nevíš CO si počít, jdeš si počíst :)


Horác
24. 06. 2016
Dát tip

Zase buďme rádi, že je tu dialog možný, a že se lidi (ve velké většině) k němu staví jako lidi kultivovaní. Někde se k němu ani nedopracujou. A agátě to přeju..., ať je to zdravý. :-)


Domnívám se, že sem přicházíme přečíst si díla jiným lidí.

Čtu ta, která se mi líbí, mohu k nim připsat svůj názor nebo jen prosté líbí se mi.

Pokud se mi nelíbí, třeba  vůlgárností nebo mne odradí gramatika, kterou si někdo upravil do své podoby, nemusím to číst.

Je to má volba.

 


Diana
22. 06. 2016
Dát tip

agáta - gratuluji! A už se těším na to tvé poetické dítě ;-). A jinak sdílím názor, že číst text, vyzdobený hrubkami a opatřený téměř nepříčetnou interpunkcí, nelze vydržet číst. Není-li něco klišé, to ještě neznamená, že to musí být nutně umění.

 


agáta5
22. 06. 2016
Dát tip

hm... malá změna? to by asi programátor nerad slyšel :))))


Movsar
22. 06. 2016
Dát tip

vše by se vyřešilo pomocí malé změny: anonymity. pokud by se publikoalo bez udání nicku, zmizela by grafomanie, ale i faleš, naopak by vyvstalo, co říkám: nerozlišitelnost oněch 90 %,


kvůli tomu sem přece chodíš, ne?


agáta5
22. 06. 2016
Dát tip

ach, MOvsare, tolik pesimismu? 90%?  :))))


Kočkodan
22. 06. 2016
Dát tip
Také tento duvod obcas existuje - prichází se známkovat. I kdyz (klepu) je ucitelský notýsek uz dost dlouho zavrený.

agáta5
22. 06. 2016
Dát tip

já sem chodím počíst i počít :)))) mý poetický dítě je na cestě... gratulujte mi!  :))))


Movsar
22. 06. 2016
Dát tip

já právě myslím, že to platí přesně naopak. skutečně se tady čte pozorně? a počíná se tady často, vždyť 90 % textů je nerozlišitelná směs. je tedy možné autory právem podezírat z divého koitu, nejčastěji s všemožnými klišé (ono to vlastně skoro zní jako nějaká pohlavní nemoc).


MKbaby
22. 06. 2016
Dát tip
Já sem chodím i počít nové myšlenky :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru