Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žádost redakci poezie

28. 06. 2016
12
53
1324
Autor
aleš-novák

Velectění redaktoři,

dovoluji si vám navrhout, abyste do svých řad (možná že rovnou do svého čela?)

přijali dlouholetého písmáckého autora, významného znalce literatury, břitkého kritika

a hlavně výborného člověka.

Jeho písmácká činnost a doslova každodenní starostlivost o zvyšování kvality děl

na Písmáku ho jednoznačně předurčuje k tomu, aby byl přijat do redakce poezie.

Divím se, že se to už dávno nestalo, a byl bych nerad, abychom tomuto velikánovi české

literatury upírali historickou možnost zapsat se ještě hlouběji do historie tohoto jedinečného

litrárního serveru. Je to člověk plný energie, světa znalý, bylo by škoda, aby jeho schopnosti

zůstaly nevyužity.

Mnozí už jistě pochopili, koho mám na mysli. Nejde o nikoho menšího než o pana R.L.

 

Věřím že moje žádost bude vyslyšena.

 

s dokonalou úctou

aleš-novák

 


53 názorů

Diana
07. 07. 2016
Dát tip

Ale no tak, lidi!


ehm .. mám tak jaxi dojem, že celý písmák je nebo tedy pro mne je jakýsi relax. A je li to pro mne tak, nehledám vymezení vůči jinému-jiné....

je to o psaní a o čtení. A nikdo nikoho nenutí nikoho číst. O tom, co nás nutí psát nevím nic.   Mým okem se to pak Aleši a Rome  jeví , že každý svět nějak vidí. A neznám nikoho, kdo by uměl přesvědčit druhého, že to jeho vidění je lepší.

A oko za oko není fakt nejlepší cesta.   :-)

 


Kolobajda
30. 06. 2016
Dát tip

Pro R.L chráněný dílny - toť argument pádný, silný, avšak v redakní radě by byl jak na HRADĚ... (nebo na hřadě?)      ; -))  /**

P.S: Jednou veselo, jednou truchlivo - asi půjdu na pivo...


agáta5
30. 06. 2016
Dát tip

:))))))))))) veselo je tu, veselo


Marcela.K.
29. 06. 2016
Dát tip

.. a nebo patnáct ;-))


vůbec to neřeším. když to někomu stojí za to, ať si udělá nicků třeba deset.


Marcela.K.
29. 06. 2016
Dát tip

jj, ale ty si to myslíš taky, viď ;-)


vzhledem k tomu, že souvislost mezi alternicky je těžko laicky prokazatelná, nepoužíval bych to v diskusi jako argument, jen jako domněnku.


Marcela.K.
29. 06. 2016
Dát tip

Děkuje sám sobě - viz Andělka1 a koudokolakoukolem :-) že si teda vybral alternicky k popukání ;-) Zboro, tentokrát jsi ťápl hodně vedle. Rozklikl sis komu ty "kritiky" píše?

Hlasuji s Alešem pro "chráněnou dílnu" a zavřít "mistra" tam, ať si tam tvoří. Kdo se má tím balastem furt prodírat.


Zbora: ano. Pokud někdo napíše denně průměrně 16 kritik typu "díky**", de facto je to takový "stínový" redaktor...jestli teda dobře chápu ten tvůj komentář.

 


agáta5
29. 06. 2016
Dát tip

:))))) velmi slušnej argument


Zbora
28. 06. 2016
Dát tip

Osobně mám dojem, že pokud někdo napíše víc jak 30 000 kritik za pět let, je už vpodstatě podružné, je-li toto krásné číslo podtrženo i nějakou závažnou funkcí. 


taky jsme rádi že žiješ, tati


ona to zas taková parodie není, careful. Vycházím z toho, že redaktorům se díla toho člověka líbí (i když je fakt, že bych se měl spíš obrátit na Adminy...ale to by tak nevyznělo, že), že to berou jako terapii, takže by se mohl stát arbitrem elegance celého písmáka (což už de facto stejně je) a terapeutický účinek by byl nepoměrně vyšší...


careful
28. 06. 2016
Dát tip

..já parodii poznám, neboj:D...dokonce jsem to i líčila StvN v tom mém topicu "redakce prózy"... a neřikám, že to není vtipný, což ovšem neznamená, že to něco mění na bodu a i b... páč, že to tak nevnímáš ty, neznamená, že to tak nevnímá nikdo, i když třeba jen podprahově


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

careful, že sis nevšimla, tomu nevěřím :)

nic to nepodkopává, je to parodie na vezdejší čurbes ... ale když sis nevšimla, tak jsi to ani nemohla vzít jako super satiru, to chápu


careful
28. 06. 2016
Dát tip

Vtipný to celkem je. Nemůžu říct, že jsem se nezasmála. Ale...

a, to zas je zbytečné vytahování R.L. do světla dění...já o něm třeba jinak skoro ani nevím... jo, včera jsem si všimla jeho komentu u Movsara, kde spoluslintal...  

b, mě to lehce štve páč to podkopáva a znevažuje jak mou snahu, tak dokonce možná i tu redakci (nejen) poezie jako takovou (respektive by to tak některý redaktor vnímat mohl)...

...a proto ti za tyhle šaškoviny tip dát nemohu a nedám


a už se ti někdo z redakce ozval? možná bys měl být i ty trochu aktivní...


Whitesnake
28. 06. 2016
Dát tip

R. L. : Negativní reklama, ta nejefektivnější reklama.

někdy se tomu říká služba veskrze medvědí, aleši


MKbaby
28. 06. 2016
Dát tip

No vida, tak nakonec by byl oporou všem nedochůdčatům, která mu nesahají po kotníky :-D


uf, to mi spadl kámen ze srdce, už jsem myslel, že doporučíš SV ))


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

Goro,  ty mě děsíš :))))

r.l. je očividně nemocný člověk, občas mám chuť mu něco "hezkýho" napsat, ale většinou spíš jen valím oči, kam je člověk schopen zajít a co všechno vyblít ...


Gora
28. 06. 2016
Dát tip

No třeba Hitler byl zneuznaný malíř:(((


White: rozhodl jsem se na jakékoli výpady RL reagovat jen pozitivně - tahle žádost redakci je toho dokladem. Tvůj komentář asi budu muset smazat, možná tě i zablokuju :o)


Whitesnake
28. 06. 2016
Dát tip

Aleši a možní jiní - nejšílenější na tom všem je, že si R.L. skutečně myslí, že píše dobře a všechno to bere jako nespravedlnost a zneuznání talentovaného autora. Z toho mám husí kůži.


okoloidúci: v dílně je ještě několik děl, která napsali jiní autoři. S tím by se mělo něco dělat...:o)


okoloidúci
28. 06. 2016
Dát tip

aleši, dílna je už dávno mistrova a keď návrh prejde, bude mistrův celý písmák :)


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

a polstrovaným vnitřkem - aby ho nebylo slyšet ani nic... je to děsný, zase má periodu dneska :)))


dílnu, chráněnou...s klikou jen na vnější straně.


Marcela.K.
28. 06. 2016
Dát tip

Dílnu? Já bych navrhovala kompostér ;-)

 


možná by stačilo vytvořit mu nějakou individální dílnu?


Whitesnake
28. 06. 2016
Dát tip

toho bych nepřál do řad ani zdejšímu kolokviu kritiků


gabi
28. 06. 2016
Dát tip

:)))) aleši...nedá pokoj a nedá pokoj...ale pobavila som sa... na!*


Marcela.K.
28. 06. 2016
Dát tip

...z kozla zahradníkem ?! :-)


Demonstrovat mohu svou nechuť, ale manifestovat jdu za odstranění blbosti.


Lnice
28. 06. 2016
Dát tip

Co to je, todleto?.-)) Brno se směje ....-)


vy si pořád pletete manifestace s demonstracemi. Manifestace byly povinné!!! :o)


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

Evženie, s jehlicou se přidávám... už jí píchám do drdolu a letím :))) manifestace jsou čupr!!


No konečně to tady bude jako v naší politice.    /T

Ten, o kterého nikdo nestál, bude kázat druhým, co je pro ně nejlepší.

Kdyby se za to manifestovalo, půjdu v čele. S jehlicemi v drdolu a urnou v batohu.

Hurrrráááááá!!!!!!!!!!!


agáta5
28. 06. 2016
Dát tip

ježíši Kriste!!!   Ty to vidíš!   :)))))


Gora
28. 06. 2016
Dát tip

Aleši, s novými redaktory se tu v minulých dnech doslova roztrh pytel. Tvůj návrh je bezkonkurenčně nejzajímavější. Pokud ovšem bude potvrzen, půjdeme brzy Písmáku na funus:(((    Exitus moribundus relebundus:)))                                                              /T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru