Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

třešňová

01. 07. 2016
26
30
2031
Autor
aleš-novák

Třešně na jižní straně dozrávají rychleji.


Přistavil jsem stromu berly žebříků, aby lépe unesl tu tíhu, aby náhodní kolemjdoucí mohli vystoupat vzhůru a odlehčit větvím.

Aby nabírali ústy i prsty červené molekuly radosti, tmavé kuličky na cvrnkání do úžlabin výstřihu, náušnice na ples bosých prázdninových krasavic, korálky na rozpočítadle lásky.


Rozpažené větve jako buddhovy dlaně obrácené k nebi vybízejí: pojďte a přijměte ten dar slunce, země a vody. 

Zvěstujte dál to letní poselství. Neboť dny se již stávají kratšími a s jablky poznání přijde nekompromisně podzim.


S prvními chladnými dny pak přikládám hromádky vyschlých třešňových pecek do ohně jako oběť pro požehnání příští úrody…
 


30 názorů

IQ: nejsem sadař, jen kozel zahradníkem... sám ty třešně posbírat nestihnu, tak proč nenabídnout jiným? :o)


IQ nick
29. 07. 2016
Dát tip

Přistavuješ žebříky, aby náhodní kolemjdoucí molhli utrhnout? Jako opravdu?To jsi sadař z pohádky asi... :o)))

.. už dlouho jsem se neozdobila náušnicemi z třešní, dík že jsi připomněl...


Lakrov
09. 07. 2016
Dát tip

>...Já dostal hroznou chuť na třešně!!! Jdu na...

:-) Moje řeč!


já jdu z práce rovnou na strom...ale pak ještě slezu :o)


Kolobajda
08. 07. 2016
Dát tip

Páni! Já dostal hroznou chuť na třešně!!! Jdu na pivo...    /**


Lakrov
07. 07. 2016
Dát tip

Žebřík jako berla, žebřík jako symbol štědrého sdílení i ulehčení dárci...  Poetický pohled na dary léta. Rokrájet to do krátkých řádku, mohl bys  to vydávat za báseň a mnozí by (bose) plesali. Mně se to víc líbí takhle,  prozaicky.  Tip.  


Diana
07. 07. 2016
Dát tip

Hezké, milé ...*


kuča
03. 07. 2016
Dát tip

Opět moc hezké. *


jejdavilda
03. 07. 2016
Dát tip

/*


MKbaby
02. 07. 2016
Dát tip
Pěkné, jsi duše poetická :-)

Ty na to nahlížíš tak nádherně a já je trhám, otrhávám, vypeckovávám a proměňuji v koláče a zavařeniny.

Každý má jinou poezii všedního dne.      /T


Ty na to nahlížíš tak nádherně a já je trhám, otrhávám, vypeckovávám a proměňuji v koláče a zavařeniny.

Každý má jinou poezii všedního dne.      /T


Čudla
01. 07. 2016
Dát tip

Líbí /*


Zuzulinka
01. 07. 2016
Dát tip

korálky... kdysi jsem do pecek žiletkou dělala díry...a pak je navlékala na tenkou kůži a nosila je na krku...:)*


baaba
01. 07. 2016
Dát tip

...velký molekuly velký radosti :)



........................ňam.......................*/**


to jsem netušil, že chceš psát o úžlabinách výstřihu...:o)


a o čem budu psát já??


Marcela.K.
01. 07. 2016
Dát tip

:-) tak to se těším, ty máme taky a dokonce prý i obří...ale zatím tak nevypadá.


včera přišla kněžna Hortenzie. Ještě nemá svůj příběh napsaný :o)


Marcela.K.
01. 07. 2016
Dát tip

Tak co tam ještě máte?


Kočkodan
01. 07. 2016
Dát tip
No, mozná je nakonec dobre, ze jsi problematiku cervivosti maximálne upozadil... :-)

pěkné


gabi
01. 07. 2016
Dát tip

áno *


Gora
01. 07. 2016
Dát tip

Asi jde obé - berly /Mikulášova b./ a berle /pomůcka pro chůzi/   pěkné, líbí


berly/berle ...nejsem si úplně jistý, rád si nechám poradit :o)


agáta5
01. 07. 2016
Dát tip

léto začíná!!!!! Nestraš s podzimem, sakriš :)))))

mám třešně na stole a občas kousnu do kyselý... 

berle žebříků jsou fajné :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru