Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomalá kola

Výběr: Lyryk
01. 07. 2016
13
15
1329
Autor
Umbratica

 

 

 

Hozený kámen

odváží přes jezero

zvolna velký vůz

 

 

 

 


15 názorů

Umbratica
11. 07. 2016
Dát tip

Nedá se říct,že by mě někdo přímo učil.Pouze jsem si vyměňovala názory se zkušenějšími haikaři jako jsou Darmošlap nebo Můra. To ale trvalo jen velmi krátce. A dříve se k mým výtvorům taky občas vyjádřil snake. - Dříve...


ga
09. 07. 2016
Dát tip

Mohu poprosit o informaci, kdo a kdy Tě učil? Nehledej v tom impertinenci, jde čistě o zájem vztahující se k žánru. 

 


Umbratica
07. 07. 2016
Dát tip

ga,

jistí celkem kompetentní lidé mě kdysi učili,že metafora je povolena,pokud celé haiku je mataforou. A já si myslím,že je to tenhle případ. - A v haiku Kaluž už žádnou metaforu nevidím.


ga
05. 07. 2016
Dát tip

Sakra, ženská, už bys to konečně mohla zkusit bez berliček metafor. Z Tvých textů čpí, že na to máš.


Umbratica
04. 07. 2016
Dát tip

Lyryku,

moc děkuji za výběr.

 

Kočkodane,

požadavek žabiček si dávám do poznámek a snad ho uspokojím v nějaké příští jezerní básni.

 

Lnice,Backu,

moc děkuji za tip.

 

 


*


Kočkodan
01. 07. 2016
Dát tip
Já bych chtěl prosím žabičky... :-)

Lnice
01. 07. 2016
Dát tip

hm, moc hezké*


Páči *


okoloidúci
01. 07. 2016
Dát tip

parádny obraz aj kontrapunkt *


Gogin
01. 07. 2016
Dát tip

SKVĚLÝ! tip


Umbratica
01. 07. 2016
Dát tip

Díky,Won Ume,

v červenci chci zveřejnit trochu jiná haiku,než jsem psala dříve a tvůj názor mě bude samozřejmě velice zajímat.


Won Um
01. 07. 2016
Dát tip

Tohle můžu, jako vždy...   ;-)  Tip


Umbratica
01. 07. 2016
Dát tip

Třeba si můžeš představit,že na břehu stojí Karel Hynek Mácha v širokém klobouku a ve vysokých botách.


dobrý úhel pohledu!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru