Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

třešňová III.

03. 07. 2016
12
38
1625
Autor
aleš-novák

slovník pro náhodného kolemjdoucího

trhání třešní

je de facto

o d p l o d n ě n í


38 názorů

Horác
14. 07. 2016
Dát tip

Tak, třeba na to jednou dojde. T


MKbaby
13. 07. 2016
Dát tip
Po sedmičce bez pecek je to v pohodě :-) Tedy pokud mi pomůžeš :-P

Horác
13. 07. 2016
Dát tip

Rozumím, ale ono je otázkou, jestli by po sedmičce 45% etanolu nebylo blbě i s fermentací "bez". :-))))


MKbaby
13. 07. 2016
Dát tip
Špendlíkovice je taky fajn :-) Ale kvasit bez pecek, jinak je mi po tom blbě :-)

Horác
13. 07. 2016
Dát tip

MK: Nedávno jsem měl možnost ochutnat "oplodněný kvas" z obyč českých špendlíků. Byl jsem, já městské dítě, překvapen. Kam se na něj hrabe slivovice.


Kolobajda
12. 07. 2016
Dát tip

Třešně se odplodňují nejlépe odpoledne. To je jednoznačný pecedens.

°-))   /**


MKbaby
09. 07. 2016
Dát tip

Po odplození hlavně odpeckovat! Přítomnost pecek v kvasu u mne znamená nemožnost konsumace destilátu :-)


aha...dobrý postřeh, Diano!!!


Diana
05. 07. 2016
Dát tip
Nemuselo by být - jde o to, kam přijdou pecky...

to odplodnění je prakticky celý rok-nebo půlrok


Horác
04. 07. 2016
Dát tip

Tuším a souhlasím.


tohle zamotávání je naprosto neškodné...:o)


Horác
04. 07. 2016
Dát tip

Aleši, koukám, že tady spíš záměrný precedens než poezie. Aby jste se do té botanické bio fyziologie nezamotali. :-)


 Proměnila jsem odplodnice na marmeládu. Nebo na jam? /T


zase ty špecifiká...


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

... u náš na balkáne je ok aj tvar "nímand" :)


nejlepší spisovat by moh vědět, že se to píše niemand...:o)


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

aleši, vďaka za ponuku, no som nútený ju s vďakou odmietnuť.

už si videl, aby najlepší spisovateľ všetkých čias šiel na súboj s nejakým literárnym nímandom?? :)


Kočkodane: v rámci odplodňování stromu nedošlo k nadměrné konzumaci plodů, takže obvyklá denní dávka červeného nezpůsobila žádné komplikace...:o)


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

dobrý pokus, Movsare :), no uznaj, že ako najlepší spisovateľ všetkých čias nemôžem brať vážne kritiku nejakého bezvýznamného, závistlivého a navyše anonymného autora a kritika :).


děkuji, pánové, že  jste zůstali gentlemany. Pokud byste potřebovali sekundanta na souboj za úsvitu, jsem k dispozici...


Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

ber si k ruce nadávku, jakou chceš, ale tím nedokážeš zhola nic. a nejméně to, že bys uměl psát. neumíš. blábolíš. jsi na úrovni internetového frustráta, co sesmolí holou větu, výkřik.  


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

Movsare, do dnešného dňa som mal za to, že za dobu, čo som na písmáku, sa už stihli verejne prejaviť všetci miestni pošukovia. holt, zmýlil sa :).


Kočkodan
03. 07. 2016
Dát tip
Aleši, to je strašně moc třešní, při tvém pijáctví mám docela strach z následků... bacha na to... ;-)

Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

nepotím, na tebe jsem spotřeboval v textu asi 3 minuty, v komentu asi 3 vteřiny. ale rozumím, že v soudu vycházíš ze svých (ne)možností.


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

Movsare, načo potíš tričko? po tom, čo si predviedol vo svojich „dielach“ na tému Toyenka a Klára Samková a v komentoch pod nimi, ma už fakt nemáš čím prekvapiť. 


jíme od-peckované...............*/***


Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

i když stalin byl aspoň z těch, kteří se snaží.


Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

stalin si prý ke konci života myslel, že je největším spisovatelem všech dob. trochu jsi mi jeho diagnózu připomněl/a tou významnou poznámkou o "polovičaté citaci".


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

aleši, som tým (akiste na rozdiel od Movsara) potešený a poctený :)


okoloidúci: s dovolením jsem si vypůjčil tvůj slogan do prologu...


okoloidúci
03. 07. 2016
Dát tip

aleši, palec hore! :)

Movsare, nabudúce skús niečo aspoň trochu vtipné :) a z výkladového slovníka pre náhodného okoloidúceho si citoval polovičato a lajdácky.


8hanka
03. 07. 2016
Dát tip

krásny novotvar...  u nás nepoznám slovo odplodnenie a aké je v tomto (ale aj v iných podobných) prípade pravdivé

:)


Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

i když jsi ji musel předvídat, ne?


těšil jsem se na tvou reakci...:o)


Movsar
03. 07. 2016
Dát tip

a lono je pasca


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru