Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

třešňová IV. - konec romantiky

10. 07. 2016
15
20
1072
Autor
aleš-novák

třešně za uchem, třešně ve spíži, třešně v lavoru, třešně v bednách, třešně ve vaně...a pořád ještě i na stromě!!!

při myšlence

na třešně

vidím

rudě


20 názorů

i jedna...


možná by ti stačily jen dvě za uši!


Nemohli byste je zalevat do čokolády. To já bych tuze ráda.*


Horác
11. 07. 2016
Dát tip

Já jsem viděl taky...rudě, p otěch Svijanech 11 a nedávném sekání trávy, neb nezůstalo jen u jednoho "11". Třešní jsem ušetřen. Josta a rybíz zatím bělmo do ruda nebarví.


Zuzulinka
11. 07. 2016
Dát tip

a já bych si tak dala...a třešně akorát předražené v obchodě...


Kočkodane, pokud dojde na ten kvas, není vyloučeno, že další pokračování už bude psáno slepeckým písmem...


Umbratica
11. 07. 2016
Dát tip

Tip - žel Kočkodan mi vzal z pusy přichystanou glosu.


za uchem jen dvě, ve spíži pět sklenic, v lavoru pár hrstí, ve vaně suchý listí, kde nic, tu nic!


Benetka
10. 07. 2016
Dát tip

...no tak já se musím přidat k nám chlopům,a jasně že VYPÁLIT!!! :-p


Kočkodan
10. 07. 2016
Dát tip
Nejsem úplně přesně v obraze, ale nejedná se o narážku na KSČM? Ještě bych se přimlouval za jedno pokračování, nějakou třešničku na dortu...

Čudla
10. 07. 2016
Dát tip

/*


MKbaby
10. 07. 2016
Dát tip
Dávám deset hlasů pro výrobu kvasu :-)

8hanka
10. 07. 2016
Dát tip

jóó, třešně zrály...aj u nás bývavalo...tri stromy obsypané čerešňami, celá rodina sme sa najskôr prejedli, zavárali kompóty, robili džemy, sirupy, kandizovali, rozdávali susedom a znova sa prejedali ...niekedy priam boj o tróny:)


počkej až se zima zeptá.......*/***


kvas je v plánu...


Diana
10. 07. 2016
Dát tip

Také bych si třšní pár

dala líbit, coby dar :-)


Prosecký
10. 07. 2016
Dát tip

Kolik máte stromů?

Co takhle zkvasit?


Gora
10. 07. 2016
Dát tip

pošli - došly :-)


okoloidúci
10. 07. 2016
Dát tip

aleši, fakt zlé to bude, až budeš vidieť třešňo-rudě aj bez myšlienky na třešně :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru