Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

P r o v e n c e . . .

12. 07. 2016
12
9
456
Autor
blacksabbath

milá vzpomínka............

I u nás rostou platany
a slunce umí horce hřát
vzpomínky nezebou
má        Provence.

I u nás rostou květiny
které ty tam oblékáš
vrátím se    nádherná
kouzel plná Provence.

                                                                    iv.


9 názorů

..nenech si jí ujít.......děkuji a hezký večer


Kolobajda
13. 07. 2016
Dát tip

Takový Horníček se tam vracel celý život. A mi stále ještě (nevím proč)  uniká...   /**


Jj...je tak tak nádherně ....i když prší....děkuji za návštěvu pedvo...přeji krásný den


pedvo
12. 07. 2016
Dát tip

Právě jsem odtamtud dostal e-mail: včera nesnesitelné vedro, v noci zapršelo.


U nás se košatí v parku Na Sadech...(park má  výměu 3,5 ha byl budován v letech 1874 - 1880 mezi Mlýnskou stokou a posledním valem zbořených hradeb dle plánu schwarzenberského inspektora zahrad Rudolfa Váchy. )...ke tam spousta zvláštních stromů,..květiny, fontány....lavičky.......na nich si  můžeš dát i Platan....děkuji za koment....tip....přeji krásný večer.....a snad i zaprší.....


Benetka
11. 07. 2016
Dát tip

Jééé! Platan... Výborné pivo svého času z Protivínského pivovaru pod platanem...a pak skupina Lucie dala tu píseň... Víš, dávno jsem ti řek‘, že v noci pod platanemZapálím ohně potmě nezůstanem...

Prostě nádherné stromy,a teď nedávno jsem zjistil,že v Břeclavi skoro v centru je letní zahrádka,kde si můžu sednout přímo pod korunu majestátního platanu a dostanu pivo,i když ne platan,ale Břeclavské zámecké,ale stejně...

No,to sem vlastně ani nepatří,větší odbočka,ale hezká básnička!


tiché díky....všem............hezký podvečer


taky čekám na slíbený večrní déšť........ale u nás je stále prádelní hrnec a žhne a žhne.......hezké odpoledne.....


Kočkodan
11. 07. 2016
Dát tip
V současném počasí by troška zazábnutí možná neškodila... (lehce upocený smajlík)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru