Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ESC #5: První schůzka s ex

11. 07. 2016
10
13
1348
Autor
Rimmer

ESC #9: První schůzka s ex

 

Kráčel jsem po rozpáleném asfaltu ke studentským kolejím, kde bydlí moje ex. Ve 30 stupních jsem voněl jako ulička mezi vepřínem a parfumerií. Oči podlité krví, jak jsem se půldruhé hodiny marně pokoušel nasadit si kontaktní čočky. A přes levý spánek pulzující fialová boule z toho, jak Pixel prudce vpadnul na záchod, zrovna když jsem vedle mísy dělal kliky.

Když jdete na první schůzku s bejvalkou, musíte nějak vypadat.

 

Více v knížce :)

 

Eskejp: Na útěku z kanceláře

 

 

iwrite.cz


13 názorů

Hugo
14. 10. 2016
Dát tip
A pak že je urinoterapie všemocná!;-) *

Lakrov
14. 07. 2016
Dát tip

Pro aleš-novák: Dik, už je mi to jasné :-)


Lakrov: poslední řádka pod obrázkem je klikací...


darksky
14. 07. 2016
Dát tip

o jak rozumim, moc pekny cteni ze vsech smeru a pohledu je to proste goood


Lakrov
13. 07. 2016
Dát tip

Celkem zábavné čtení. Takové letní odlehčení.  Nerozumím úvodním znakům názvu a poslední řádce pod obrázkem.  Jinak bez výhrad :-)  Tip.  


a2a2a
12. 07. 2016
Dát tip

Úlet, ale hodně dobře napsaný, se stylistickou jistotou, rytmem a lehkostí. A určitě i s vtipem, fotka je rovněž na místě a dokonce tu celou bláznovinu ještě povyšuje. A když přijde na věc, neschází mu ani realistický kontext.


okoloidúci
12. 07. 2016
Dát tip

... ako (skoro) vždy výborná nadsádzka *


careful
12. 07. 2016
Dát tip

...budem doufat, že to stáhl ilustračně z internetu ...páč ani většina těch hlášek se v realitě nejspíš neudála...


Proč ale sem vkládat to fotku, když zároveň se dozvídáme že si to dáma nepřeje (ostatně kdo by si to přál). Nebo je to jiná, a jsem za pitomce pouze já? - ptá se čtenář.. Neodpovědný vypravěč prostě poruší, vybydlí úplně všechno, jen aby si užil a udělal se konzumně zajímavý. Jazykově obstojné, ale co do pojetí výprodej, ostuda, hnus. 


agáta5
12. 07. 2016
Dát tip

muhehehe :) skvělý počteníčko


careful
12. 07. 2016
Dát tip

..jinak nevím...ten humor je občas zas takový až moc přepálený...a ten příšernej obleček by neohákla snad ani Denisa...


careful
12. 07. 2016
Dát tip

Asi jsem zabedněná, ale nechápu, proč se někdo schází s ex...teda když mi bylo šetnáct, taky jsem se s jedním ex scházela...on mi pak začal dělat stíhačku...ničit mi schůzky a furt na mě někde "nahodile" čekal... tak jsem ho poslala do řiti a od té doby se s ním nebavím, ani nezdravím... no a on mě ještě dneska, kdy si mě zas našel na FB a já ho dál vesele ignoruju, čas od času zve na dovolený a tak... hrůza!

 

 


Fouraix
11. 07. 2016
Dát tip
tady máš tipa chlubile:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru