Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

      mlčeti, zlato?

20. 07. 2016
16
12
829
Autor
martinez

 

 

 

děláme věci

o kterých nemluvíme

protože se to nedělá

 

mluvíme

a neděláme nic

 

škoda mluvit

 

co nadělám?!

 

 


12 názorů

Ó
05. 09. 2016
Dát tip

Mlčím... nevím - mám-li  právo ještě něco říci ...  když svíce na mém hrobě,  slabounce... a smutně plá...  Ano ...  JÁ  jsem ještě tady...  Motýlek... však pel na křídleh již není... L.


Oldjerry
20. 07. 2016
Dát tip

mlčím a píšu, mlčím a maluju, mlčím a mlčím... *


lawenderr
20. 07. 2016
Dát tip

já někdy nadělám hodně a i dost nakecám:/  někdy to není úplně  od věci, ale skoro vždycky maličko kontraproduktivní ... u tebe každé slovo na svém místě:)


agáta5
20. 07. 2016
Dát tip

jj, mlčeti, zlato!   raději dělám a zvlášť věci, co se nedělaj :))


martinez
20. 07. 2016
Dát tip

čárka v názvu nepřebývá

za to, co se zbytkem provede čtenář - nebo zbytek se čtenářem - nenesu odpovědnost..

a všechny zdravím a děkuju za zanechané stopy :o)


V názvu asi přebývá čárka. První 3 řádky jsou dobré, ale to dvojí "děláme - nedělá" sdělení nějak komplikuje, takže význam se nečte lehce. "dělat" je srozumitelné slovo, ale zde kupodivu udělalo zmatek. Dalšími řádky čtenářovy rozpaky a dojem vlastní nedovtipnosti rostou. Básnička je dobře míněná, ale ne úplně zvládnutá.


Kočkodan
19. 07. 2016
Dát tip
Nedá se nic dělat, nemohu mlčet – tohle tvoje dílko se mně převelice líbí.

Gora
19. 07. 2016
Dát tip

Nejlepší, dle mne, půl na půl...


Prosecký
19. 07. 2016
Dát tip

Mn osobně je mnohme bližší dělání než mluvení. když tak poslouchám nkonečné hovory kolem sebe, vždycky si říkám, že bych uvítal, kdyby ty řeči ohřály alespoň hrníček vody.


úsporné až mrazí...


Danny
19. 07. 2016
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru