Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdepak Nero, to já! (psáno v Římě roku 64 n. l.)

26. 07. 2016
11
21
2350
Autor
kuča

 

Označili mě za žháře,

už mě vlečou od oltáře

a hlavu mou čeká špalek -

- zatracenej nedopalek! 


21 názorů

agáta5
28. 07. 2016
Dát tip

muhehehe


kuča
27. 07. 2016
Dát tip

Mohly.


Movsar
27. 07. 2016
Dát tip

já myslím, že ty (tvé/neronovy) sirky mohly nakonec být i ze sušice.


kuča
27. 07. 2016
Dát tip

Movsare, trochu už mě zvedáš mandle. Takže jakápak utajená diskuze? psal jsem to do pošty, protože proč s tím zaplevelit kritiky? Ale klidně to sem překopíruj, chceš-li.

To žes nesnížil počet historických chyb? Já měl včera pocit, že ano. Tak jsem závěr diskuze špatně pochopil. I nadále ale trvám na tom, že je tam pouze 1 historická blbost - vajgl. To ostatní se zkrátka mohlo přihodit. 

S metlami nevím. Zrovna žháři (údajní) Říma r. 64 - křesťané byli ukřižováni, upalováni, předhazováni zvěři....

Závidím ti tvou zarytou přesvědčenost - Suetonius píše kecy, Tacitus též..., pravdu máš ty. Bez diskuze.

Solidní historik ti dneska řekne, že prostě neví, jak to bylo s Nerem a se sirkama, ale rozhodně zmíněné historiky neoznačí za tvůrce zkazek.

 


Movsar
27. 07. 2016
Dát tip

aneb jak se označit za vítěze utajené diskuse. :-) nesnížil, ale je to jedno. chápu, že se neměříš se suetoniem či tacitem, byť jejich zkazku přebíráš jako výhodisko rýmování. nu a pak zbývá to "vlečení" a špalek. jak nyní už víš, měly to být metly a k vlečení už nedošlo.   


kuča
27. 07. 2016
Dát tip

Já si to s movsarem trochu vyříkal. Myslím, že počet historických chyb nakonec PO DISKUZI trochu snížil. Ale stejně se mu to nelíbí, tak co. 

Mně se to líbí a pochválím se i sám - JOJ, TA SE MI POVEDLA! :-) 


Diana
27. 07. 2016
Dát tip
Díky a neutop se! :-)

Horác
27. 07. 2016
Dát tip

Kurňa, zatraceně dobrý. :-) Hmm takhle vyučovat dějiny Říma po Kristu... nebo tvůrčí psaní historických fikcí

 


Kočkodan
26. 07. 2016
Dát tip
Ano, Blančin dvojveršík nese znatelné rysy vtipnosti.

Kolobajda
26. 07. 2016
Dát tip

Hele kučo - vem si k srdci kritiku Movsara. Je to děs. Tři hystorické chiby je vskutku běsné (v tomto spojení další novotvar). A zapometuj si, že kdybys psal jako Mistr, tak tem tip dostaneš. Ale takhle? To ti může dát tip akorát tak neumětel       T**    ; -))  a máš ho.


MKbaby
26. 07. 2016
Dát tip
Diana tomu ovšem nasazuje korunu... musel jsem se zasmát tak, že se mi ve vaně, kde hajám, objevil řetízek bublinek :-D

Diana
26. 07. 2016
Dát tip
Od té doby nekouřím, stačilo, že shořel Řím! :-))))*

MKbaby
26. 07. 2016
Dát tip
Hlavně že díla jistého pražského grafomana, píšícího často např. o kánoJích, jsou bez chyb a s poesií mají společného opravdu hodně, jo, rovnej metr :-D

Pořád je něco nového. :-))


Kočkodan
26. 07. 2016
Dát tip
Lépe típnout spartu příště, ať nevznikne požářiště.

Movsar
26. 07. 2016
Dát tip

jasně, vždyť nemusí hned být šunka od kůstky


kuča
26. 07. 2016
Dát tip

Mrzí mě, že se ti to nelíbí, ale co nadělám? Co se týče historických chyb - jsme v kategorii BLBŮSTKY, ne?


Movsar
26. 07. 2016
Dát tip

děs. nemá to nic společného s poezií, vtipem ani historií. nasekat na 4 řádcích tři historické chyby, z toho jednu, uznejme, tradovanou, je vskutku běsné.  


Whitesnake
26. 07. 2016
Dát tip

no... bezva


agáta5
26. 07. 2016
Dát tip

muhehehe


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru