Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hladová

03. 08. 2016
17
21
1041
Autor
aleš-novák

do noci vrčí lednička

hlídá dům před zloději

osvícen bude vetřelec

co najde sílu vejít

 

do tmy tu vrčí lednička

z hladu jí kručí v břiše 

v noci se přeci nemá jíst

zhasni a buď už tiše!

 

 

 

 


21 názorů

jo, to je pravda...:o)


Horác
25. 08. 2016
Dát tip

Jo, to chodil pak, když už udili divočáka. Já ale myslím ten jeho výklad, když ho přišli lámat na jahodový záhonek, aby jim ty klobásy pohlídal....


on nechodil do lednice, ale přímo do udírny...:o)


Horác
25. 08. 2016
Dát tip

Velmi pravděpodobně nejsem jediný, komu vyvstala vzpomínka na pana režiséra Krejčíka v Slavnostech sněženek, kdy chodí do lednice kontrolovat uherák, dokud tam nějaký zbývá. Nebo aspoň tak nějak si to pamatuju.:-)


chodím tam kontrolovat, jestli je uvnitř zhasnuto...jako :o)


Lnice
04. 08. 2016
Dát tip

pokoušíš se prokousat dovnitř?.-)


naše taky nekouše...ale pokouší...


Lnice
04. 08. 2016
Dát tip

nám taky vrčí lednička, pořád, ale nekouše.-)


Benetko, fakt je to jen o tom vrčení...:o) 


Benetka
04. 08. 2016
Dát tip

...hele a nenašel jsi tak náhodou inspiraci při provozování BÍLÉHO SEXU?! :-D

 


..............:-)))))))).............*/***


Čudla
03. 08. 2016
Dát tip

/*


MKbaby
03. 08. 2016
Dát tip
Do noci vrčí lednička, na špagátě myš se kývá, v ledničce prázdná bednička a chleba ani skýva...

Kočkodan
03. 08. 2016
Dát tip
Já jsem naivně doufal, že se budeš držet při zdi... Na druhou stranu tě ani já a asi ani nikdo jiný za Hladovou ke zdi nepostaví(me). ;-)

Whitesnake
03. 08. 2016
Dát tip

rytmické pohlazení to já rá, a ještě o něčem... není třeba ani kdovíjaké expotencionální MOUCHY vychytávat :-)


Marcela.K.
03. 08. 2016
Dát tip

Ta naše, potvora, začne ještě pípat, když je dlouho otevřená :-(


Gora: ano, tohle si o "vrácení trofejí" přímo říká :o)

okolo: tak jsem se celekm trefil s tou hlídací funkcí, až mě to překvapilo :o)


Gora
03. 08. 2016
Dát tip

S přibývajícím věkem je pro některé z nás lednička stále potřebnějším kusem vybavení:-) /vracím trofeje/


Diana
03. 08. 2016
Dát tip

Dobrý postřeh :-)))***


no vida, sytý hladovému nevěří a nacpaný básník nic nevymyslí...


okoloidúci
03. 08. 2016
Dát tip

:)))

jedna spolurodáčka, čo žije pár desaťročí v Juhoafrickej republike, tvrdí, že chladnička je u nich spoľahlivejší strážca domu než bezpečnostné kamery. lupiči, keď ju nájdu plnú, vyrabujú z nej všetko do mrtě a s lupom odtiahnu preč. keď nenájdu, rabujú celý dom a ak sú jeho obyvatelia doma, obvykle to vraj neskončí bez zranenia.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru