Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výzva především starším obyvatelům Písmáka

03. 08. 2016
5
11
915
Autor
Krytyk

Karel Piorecký vydal v Academii publikaci Česká literatura a nová média. Zmiňuje v ní mimi jiné i Písmáka, sic s některými nepřesnostmi. Zajímalo by mne, zdali byste nenašli ve svých archivech díla, fotografie či jiné archiválie, které by pomohly mírně rekonstruovat stav Písmáka v letch 1997 - 2005. Pokud byste něco takového měli a chtěli tím napomoci k drobné polemice s ústavem pro českou literaturu, kontaktujet mne během srpna, nejdéle do 10. září. Jinak všem pěkné prázdniny a dovolené.


11 názorů

sidonia
11. 08. 2016
Dát tip

tož to jsem prošvihla, o prsa

hraničím

"literárně" jsem od XII/2005 :-D


LaMouette
07. 08. 2016
Dát tip
taky jsem tu od roku 2002 - kdyby něco bylo potřeba.. mno.. :-)

Lyryk
04. 08. 2016
Dát tip

Oldovi zkus napsat, bude-li nás víc, třeba někomu odpoví :)


devian
04. 08. 2016
Dát tip

zdar zdeno, měl jsem kdesi foto písmácké legendy Plamena_Paciorka (kterého jinak nikdy nikdo neviděl) z roku 2004 z blíže neurčitého hostince, tvář mu částečně zakrývá masivní popelník. pokusím se jej najít!


No vidíš, přesně jsem chtěl napsat Oldovi, jestli by někde z těchto let nebyla záloho. Když jsem si všechno smazal :-)


jestli k něčemu bude můj letitý seznam, jsem tu od roku 2001. k nahlédnutí on-line.



Miroslawek
03. 08. 2016
Dát tip

Uchovávám kompletní zálohu svých děl přes písmák domů cca 1999-2004. Některé juvenilie bych ale poskytoval k veřejné diskuzi nerad. Číst se to nedá, ani kritiky pod tím. Nějaký výběr mám volně přístupný přes sweb.cz.


Lyryk
03. 08. 2016
Dát tip

Díky Danny, to je také pěkné .))


Danny
03. 08. 2016
Dát tip
na Internet Wayback Machine se dá doklikat k tehdejšímu seznamu děl, už ne však k jednotlivým dílům: http://web.archive.org/web/20000614182031/http://www.pismak.cz/ jinak já svá díla většinou nemažu, tak mám v komentářích zachyceno trochu historie od roku 2000 :) takových uživatelů možná bude víc. kdysi jsem si dělal zálohy pomocí Písmák domů, to už však vzalo zasvé když jsem přecházel na další počítače a toto nezkopíroval

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru