Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku b19

04. 08. 2016
3
5
622
Autor
verulinda

                                                                                                                                                                verulinda

 

na jeteli se

třpytily kapky deště

tak víc nehledám


5 názorů

Umbratica
15. 08. 2016
Dát tip

Tip za první a drhý verš. Ten třetí mi sedí svým obsahem,ale nějak bych to přeformulovala. 


Gogin
05. 08. 2016
Dát tip

dobrý TIP


nedorozumění způsobené stavem serveru kde přehánění odboku = norma. Čtenář snadno získá dojem, že vidí to samé po stodvacáté. Verulinda si téměř nikdy nevymýšlí, a slůvko "tak" napovídá k pointě. Ono má (v haiku navíc) určitý děj. "víc již nehledám" mění vzdálenost, sociální zařazení (skoro i pohlaví) vypravěče, vyjde jiná, taky pěkná věc. Je dobře být kritický, a shodnout se na významu. Oběma autorkám pochvala.


verulinda
04. 08. 2016
Dát tip

víc nehledám v tenhle moment /ani čtyřlístky a ani to by mi nepřipadlo pubertální/  teď mi stačí  třpytivé kapky a já hledám pořád  a puberták? o tom žádná, ten je přece na začátku, takže  hledá pořád a všude, to si myslím já , ale ať si každý vezme to své     :o)


tak víc nehledám ... zní řekněme pubertálně ... nechceš to změnit, bez změny významu třeba ... víc již nehledám .... zkus něco vymyslet.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru