Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mexický nebíčkář vs blavský lišák

04. 08. 2016
8
12
1535
Autor
Movsar

Děsivá průrva do rozkoše

Měl jsem milenku, která v milostném vytržení doširoka otevírala ústa. Zdálo se, že si musí vykloubit čelist. Co bylo dole, bylo i nahoře. Nejprve mě ten výraz vylekal, ta děsivá průrva do rozkoše.. Pak jsem si zvykl a občas jím sám děsil neznámé kolemjdoucí v ulicích. Neboť člověk by se měl umět o zážitky dělit. 


Jiná témata

Stane se, že si takhle večer ke mně přijde kočička lehnout. A tváří se, jako by měla na mysli mnoho důležitého. Jako by se chtěla podělit o svůj příspěvek k tématu předontologického porozumění bytí. Ne, není to kočka z rodu homo, ta by se tvářila poněkud hloupěji. Ale zase by nabídla jiná témata…


Mapa a teritorium

Teritorium již nepředchází mapu. Od nynějška je to naopak, mapa dává vzniknout teritoriu. Tolik Baudrillard, a to v roce 1983. Dnes se ona kartografie, zvlášť technologická, docela vymkla kontrole. Digitální imperátoři nám projektují světy a my usilujeme o občanství. Kup si ajfon, získáš vstupenku do iSvěta. V něm uslyšís čtyřrozměrnou hudbu, uvídíš nevídané: támhle medvěd s šesti nohama, rotující kedluben a myš, co hraje na buben. A až se ubavíš k smrti, můžeš si potřást rukou se Stevem v iNebi. Program zaručen! A stahování hudby jen za 2 centy.


Komunikační bestie

Cévami neviditelné komunikační bytosti stále proudí hovory a zprávy. Ženy většinou řeší vztahy, muži zas domlouvají, jak nejlépe spáchat zločin. Jednou za rok, přesně takhle k půlnoci, se stává, že se bestii cévy ucpou a zkolabuje. Ale oni ji oživí, neboť potřebují korunky. To, že tuto kritiku odesílám stejným oběhovým systémem, dokazuje, že v současném světě již žádná alternativa není možná.


Mexický nebíčkář vs blavský lišák

V rádiu zpívá mladý muž o mexickém nebi. A ptá se: Are you with me? Nerozumím mu. Pak už ale přichází na řadu hitmaker: Tak už mi zavolaj, láska moja. Nikdo ta nemá rád, tak jako ja. Jožo si přihřívá telefonek. Rozumím mu. Mexický nebíčkář vs blavský lišák.


Bravčová chvilka v Tescu

Tesco. Stála u regálů s bravčovými nátierkami, měla vypasované džíny a tělo k natření. Nepochybuji, že jí tvář hrála pohledem milenky, jenže já civěl níž. Prostě ve mně vzbudila bravčové myšlenky.


12 názorů

Movsar
04. 08. 2016
Dát tip

díky za čtení. a starej rendle, ano, před technikou jsme prostě všichni krátcí, jen takoví mravci..


Ach, ti muži. /T


Kočkodan
04. 08. 2016
Dát tip
Po přečtení jsem v jedné osobě provedl částečnou rekonstrukci Děsivé průrvy do rozkoše (role milenky) a neubránil se úsměvu , což mne jako morouse vyděsilo...

IQ nick
04. 08. 2016
Dát tip

Mě asi dneska nejvíc ta kočka, připoměla mi tu mou, ta se nejen tvářila, ale strááášně dlouho i něco povídala... akorát nevím co

...jo a bravčové myšlenky vídávám v tvářích mužů dost často - tedy většinou když se nekoukají na mě ... :o)))


IQ nick
04. 08. 2016
Dát tip

Mě asi dneska nejvíc ta kočka, připoměla mi tu mou, ta se nejen tvářila, ale strááášně dlouho i něco povídala... akorát nevím co

...jo a bravčové myšlenky vídávám v tvářích mužů dost často - tedy většinou když se nekoukají na mě ... :o)))


lawenderr
04. 08. 2016
Dát tip

:)) skoro ano


Movsar
04. 08. 2016
Dát tip

ano, máš pravdu, ten blavan je slabší kousek. je to prst zdvižený prosti sobě samému: takto ne! 

jinak díky za čtení a názory. a že se taky některé páčily. nemyslím čelisti při čtení. nebo ano?! 


naopak bych dal záporné znaménko k Blavě. Nějak mi neladí k celkové jazykové vytříbenosti...


lawenderr
04. 08. 2016
Dát tip

Nevím proč, dnes nejvíc ta průrva ... jo, asi jsem hororová:)*


bravčové myšlenky asi není totéž co myšlenky na bravčové...


Gora
04. 08. 2016
Dát tip

První postřeh mne trochu vylekal: nevím, jak děsíš:-(

Ale druhý už uklidnil - není nad kočičku. Také setkání se Stevem v iNebi by bylo fajn, další dvě mini též. V té poslední už zas trochu děsíš:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru