Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

posezení

08. 08. 2016
21
43
1333
Autor
aleš-novák

věnováno Umbratici

 

slunce prosvítá

pavučinou v srdci

dřevěných dveří

 


43 názorů

snake_01
17. 08. 2016
Dát tip

Pravda, tohle se taky povedlo :o)


mně se tedy víc líbí tohle...:o)


jo, aspoň vidíš, jak hodně jsem tu původní situaci seškrtal...:o)


Diana
15. 08. 2016
Dát tip

Tak jsem to našla, díky. Stálo to za to, dát si ten "příběh" dohromady :-)


Umbratica
15. 08. 2016
Dát tip

I já zkusím,ale až v září nebo v říjnu. To se uvidí.


hmm...:o)

děkuji. zkusím...třeba i někdo další zkusí? uvidíme...


Umbratica
15. 08. 2016
Dát tip

Napadl mě takový nápad : rodina sedí v altánu a stín pavučiny kreslí vrásky na obličeji krásné mladé dívky,možná právě zapadá slunce.Ten obrázek ve mně tvoje haiku vyvolalo,takže ti ho věnuji a kdybys z něj udělal haiku ty,budu jen ráda.


myslím, že všechna arachno(ro)mantická haiku mají něco do sebe :o)

těším se na variaci...

 

 


Umbratica
15. 08. 2016
Dát tip

Aleši,

pro velký nedostatek času jsem si přečetla tvoje haiku až ted¨,takže mě moc potěšilo aspoň dodatečně. Narozdíl od těch našich docela bláznivých pavoučích hrátek má tvoje haiku náladu. Tipuji a už ted' přemýšlím o variaci . - Ale až trochu pomine arachnománie.


Kolobajda
10. 08. 2016
Dát tip

Tvé jakobyhaiku mě vyladilo do hladiny beta...   /**


MKbaby
08. 08. 2016
Dát tip

Nááádhera :-)


To je prostě poezie.....a ne všedního dne.   /T


Čudla
08. 08. 2016
Dát tip

/*


Diana
08. 08. 2016
Dát tip
Krásný obraz! A téměř haiku :-) ***

hm...asi vrátím kadibudku do titulku, teda...se srdcem :o)


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

mimochodom, prvý verš mením na

v budce se srdcem

:)


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

kadibudka se mi naopak líbila, namítal jsem jenom proti jejímu umístění do názvu. a i to ne z estetických, nýbrž čistě praktických důvodů :)


nerad to říkám, ale "... ma nese* :) "  :o) kadibudka se vám nelíbila, ale zakadit pavučinu, to už nevadí...ach jo :o) 


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

... verzia tohto nádherne romantického haiku s „trochu“ inou poetikou:

v dřevěné budce – / do pavučin padají / bobky dítěte

:)


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

... tak nejako, len neviem, či je to pre literatúru / matematiku u nás dobre :)


takže ani ten přízvuk u L není rozdílný...

je vidět, že u vás je literatura na úrovni matematiky :o) děkuji za vysvětlení...


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

čitateľ znamená aj čtenář, aj (matematický) čitatel a číta sa čitatěľ.


ještě mně napadla další slovensko-česká hříčka:

čitatel slovensky je čtenář česky, čitatel (v matematice) česky je čitateľ slovensky...

rozdíl je jen v tom přízvuku na L? :o)


niektorí tunajší diviaci nevedia tak dobre po slovensky, no...:o)

 


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

... ma nese* :) dřímá


...drieme...jako že dřeme? Jo, občas to dře...:o)


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

aleši, jasné, rieš názvy ako chceš :)

nielen toto haiku ukazuje, že táto forma ti skvele sedí. dám krk na to, že v tebe drieme obrovský haiku-potenciál.


haiku je u mně dost výjimečný tvar, nebudu zavádět žádné rituály pro titulky...:o) a děkuji za postrčení...


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

jj, takto je riešenie hádanky ponechané na čitateľa :)

vo svojich +/- haiku dávam ako názov prvý verš alebo jeho začiatok, takže obraz haiku nič nerozširuje / neruší.


dobře, nabízím první variantu nového názvu...


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

... a prikláňam sa k postrehu Jarmily. je škoda, ak názov napovie pointu. v haiku by si mal konečný obraz vytvoriť čitateľ sám


děkuji všem...


okoloidúci
08. 08. 2016
Dát tip

nádhera :)


IQ nick
08. 08. 2016
Dát tip

ježiši to je pěkný :o)))


hmm :o) co už...


Škoda názvu, mohla to byt hadanka :)


*


Gora
08. 08. 2016
Dát tip

To je velmi nápadité, mě prosvitla vzpomínka na léto na mýtině v myslivecké chatě u Lipna a kuk na chladnou rosu ok/n/em kadibudky:-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru