Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všechna rozlitá mléka

08. 08. 2016
1
5
668
Autor
Athares

   Chtěl bych i psát. Ponořit se do hloubky černého moře svých myšlenek. Nechat se jím obklopit, nevnímat nic než proudy silných emocí uzavřených kdesi uprostřed hrudníku. Za zamčenými žebry, jako spoluvězeň srdce. Chci zažít ten osvěžující trysk veškerého potlačeného napětí. Tu chvíli, kdy vše krvácí na papír dokud nezůstane jen čistá prázdnota uvnitř vyčerpaných tepen a já konečně můžu začít zase od začátku. Jenže to nejde. Nedokážu psát srdceryvné věty, slastně týrat sebe i oči všech, kdo by po mně četli. Přestože bych rád ztrestal každého, kdo by se snažil pochopit. Nemůžu, když za mým čelem, více a více zvrásněným starostmi i smíchem, je krajina čím dál klidnější. Černí ptáci zuřivě mávající křídly ve snaze dostat se ven z chaosu roztříštěných vln teď klidně sedí, žlutýma očima velikosti korálků vyrovnaně pozorují vodu. Vědí, že po dramatickém přílivu vždy následuje pozvolný odliv. Vlny nelítostně poslané proti útesu zase se spojí v moři, až stečou po ostrých hranách kamene. Možná je to věk, kdo mi brání, vetchý stařec zadržující ruku rozháranému dítěti. Ukazuje, že už není nad čím trpět. Všechna rozlitá mléka zplodila bělavou trávu. Není víc nad čím brečet.


5 názorů

Lakrov
17. 08. 2016
Dát tip

Líbí se mi název a poslední věta, ale jinak z toho -- aspoň pro mě --  čiší silný patos.  


Skarabea
08. 08. 2016
Dát tip

myslím, že problémom textu nie je ani tak dĺžka, skôr to, že je to text o ničom, iba taký výlev..aj keby to bolo dlhšie, tak čítanie po nejakom tom odstavci proste vzdám........určite sú nejaké témy, veci o ktorých by si chcel/a písať..no....


careful
08. 08. 2016
Dát tip

Hmmm... imho to není technicky závadný, ale nějak mě to ničím nezaujalo... na nějakou větší kritiku je to  moc krátke a bezobsažné, nemám se tam čeho chytit... možná bys mohl spíš zkusit básničky, pokud už je nepácháš...


agáta5
08. 08. 2016
Dát tip

apropó,  psaní není jen o brečení


agáta5
08. 08. 2016
Dát tip

:) tož vzhůru do jiného dobrodružství... třeba malování :)))

nevím, jakou kritiku na tohle dílko... je příliš krátké


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru