Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Careful a čočka (aneb jak to bylo doopravdy)

10. 08. 2016
5
16
1024
Autor
Delectatio

Tento příběh je smyšlený, jakákoliv shoda jmen či událostí je čistě náhodná.

„Jsem redaktorka prózy! To už něco znamená!“ řekla Careful křečkovi Fandovi. Ten už byl na její sebestředné výlevy zvyklý, a dál si pokojně šmejdil po stole a mezi krabicemi od pizzy hledal drobky.

„Tak co to tu máme?“ klikla Careful na nové příspěvky a nabrala si plnou lžíci čočky. Měli ji v Kauflandu zlevněnou, tak jí vzala hned osm kilo…

Ha, porno!

Careful se začetla. Začala brunátnět – opět se jí zmocňoval obávaný démon chtíče.

Ne ne ne odolám…

Neodolala, už měla ruku v teplácích…

Prsty brouzdala v bobrovi a jako u vytržení četla dál.

„To je boží!“ zakuckala se a vyprskla na klávesnici čočku, kterou samým vzrušením zapomněla spolknout.

Ále, kašlu na to! Opět podlehla! Už si to zase dělala, přestože věděla, že z toho může oslepnout nebo že jí zchlupatí ruce! V návalu touhy hledala, co by si tam strčila.

Fanda zbystřil.

Careful po něm hmátla, ale křeček byl rychlejší – znova už tam nechtěl! Hbitě proběhl mezi bordelem na stole a zmizel.

Krucifix! Tak aspoň rukou no…

Povídka byla tak skvělá, že po přečtení posledního řádku okamžitě dosáhla tak silného orgasmu, až praštila čelem do klávesnice.

Když se opět narovnala, v masitém čele jí uvízla písmenka P,I,S,M,A a K.

Careful ja zastrkala zpátky a v duchu provinile brumlala: tak tohle ti nedaruju! Počkej, já ti dám…

Zamyšleně z klávesnice vybírala oslintanou čočku.

Konečně to měla! Začala bušit do klávesnice: sem se hned na začátku začala smát tak, že jsem se skoro zadusila čočkou...


16 názorů

Lakrov
29. 08. 2016
Dát tip

Ne, že by tenhle typ humoru byl příliš nápaditý, ale myslím, že na Písmáku  může čas od času takovéhle dílo působit povzbudivě, takže (přes jisté výhrady  k obsahu) hodnotím kladně.  Tip.  


Delectatio
11. 08. 2016
Dát tip

Naší zajímavou výměnu názorů jsem přenesla na autorskou stránku Careful. Koneckonců - celá diskuze je hlavně o ní :)


careful
11. 08. 2016
Dát tip

Keith: a vadí ti to přesně proč? Je na internetu míň místa?

Mně to nijak extra nepohoršuje, tak nevím, proč bych nereagovala...


Jako pardon, ale to si tady vyřizujete nějaké účty, nebo co? Nechápu, proč se tady objevuje něco takového. Ale ještě více nechápu, proč na to Careful veřejně reaguje v komentářích...

Nebo jsem se zbláznil jenom já?


careful
11. 08. 2016
Dát tip

Ale jedno se ti musí nechat... takovej Rosenberg, tvůj kolega a rovněj namachrovaný primitiv, by příběh začínající u kalhotek a končící orgasmem sice zvládnul vymyslet v tom svém vyšukamem mikromozečku taky, ale sepsal by ho nejspíš hůř a capslockem...


careful
11. 08. 2016
Dát tip

šmarjá...ty máš ale dlouhý vedení...to byla hyperbola... 

...prostě čekám v povídce příběh a takový ty věci... a ne jen obšlehnutý péčko, reklamu, nebo převyprávěný film, nebo Červenou Karkulku atd


Delectatio
11. 08. 2016
Dát tip

Proč bych tě měla chtít vzrušovat?


careful
10. 08. 2016
Dát tip

jo a kdybys mě chtěla vzrušit, tak já spíš něco takového: http://myreadingmanga.info/mizukami-shin-rikara-lingering-attachment-eng/

...hlavně by tam musel být příběh a psychologie postav...nějaký kostrbatý větičky mi žíly zas tak nedrásají, pokud je obsah...


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Vím, že jsem byla blízko: napíchla jsem se na tvou webkameru. Ale neboj, ta pikantní videa (a že jich bylo) zveřejňovat nebudu ;)


careful
10. 08. 2016
Dát tip

Nápad umím ocenit a křečka jsi i trefila, jen se jmenuje Mikeš (je černej a nepojmenovala jsem ho já) a nikde po bytě mi neběhá, ani s ním nemluvím... ale byla jsi blízko.


Delectatio
10. 08. 2016
Dát tip

Jsem ráda, že se ti to líbí :)


careful
10. 08. 2016
Dát tip

... a docela jsem se i zasmála...


careful
10. 08. 2016
Dát tip

No vida...tohle má aspoň nějakou myšlenku...sice primitivní, ale aspoň nějaký nápad.


agáta5
10. 08. 2016
Dát tip

muhehe (ďábelskej smích)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru