Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reciprocita

23. 08. 2016
14
16
1798
Autor
Danny
když píšete o něčem co se nedá prožít můžete pak prožít něco o čem se nedá psát

16 názorů

konecne ctu po dlouhe dobe neco.. co ma v tip :)


Josephina
25. 08. 2016
Dát tip

tosipiš! :-D


okoloidúci
24. 08. 2016
Dát tip

qíčalo, (pre mňa) vymeniť si (protichodné) názory / pocity nie je hádka :)

a máš pravdu, vyjadril som sa zbytočne zložito, zamotane a nepresne :).


sidonia
24. 08. 2016
Dát tip

jako poznámka pod čarou


okoloidúci
24. 08. 2016
Dát tip

v tomto prípade viac-menej súhlasím s pohľadom KK: obsah aj forma diela sa mi javia byť (trochu) v rozpore s logikou aj s každodennou realitou.

autor dal dvom výroky slovami když – pak rámec logického výroku, v ktorom druhé tvrdenie vyplýva z prvého. pritom reálne medzi týmito výrokmi nie je v podstate žiadna väzba, a ak nejaká predsa je, tak skôr v pravdepodobnostnej rovine než v reálnej.

napriek tejto „výhrade“, dielko pošimralo predstavivosť a pošimralo ju príjemne, takže u mňa tip :)


reciprocita není zas tak složité slovo...nepodceňuj většinu písmáků...


Kvíčala a ostatní: chápu, co namítáte a máte pravdu, básně nelze číst jako skripta,  Avšak básník nazval své dílo "reciprocita" striktně vědeckým termínem, který většina z nás ani nezná, tím vykolíkoval jaksi hřiště, naznačil jakého je založení on i jeho pokus..  a já říkám: dobře, v tom případě ale je tvá implikace v logice slabší, málo výstižná. Upozornuju autora, že obsah oproti názvu trochu poklesl. Kdyby báseň byla nazvaná "vražda" tak ok.


Jo tak to bývá, dobrý nápad


Hugo Ramon
23. 08. 2016
Dát tip

u mě taky dobrý :-)pro Karla - kouzlo matematiky je sice poezie, ale poezie není jen matematika


pété
23. 08. 2016
Dát tip

fakt? nikdy se mi to nestalo


KK: tady nejsme na hodině logiky, buď trochu tolerantní :o)

u mě dobrý...


vypadá to odborně moudře, ale souvislost (ta implikace) mi není jasná, něco nepopsatelného může a nemusí prožít každý bez ohledu na to o čem psal dříve


vk
23. 08. 2016
Dát tip

skvelé


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru