Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

športová rubrika

07. 09. 2016
3
0
394

Ľadový hokej

Družstvo ľadového hokeja zahralo proti družstvu ľadového hokeja hokejový zápas. Hokejového zápasu sa zúčastnili dve hokejové družstvá. Jedno družstvo vyhralo a druhé prehralo, napriek tomu nemôžeme opomenúť niektoré iné zaujímavé faktory kvality hry, akými sú pomer striel nabránu, či góly v presilovkách. Po zápase počujeme obe vyjadrenia oboch trénerov, čo by mali urobiť, aby vyhrali, napriek tomu vyhrá iba jeden z nich.

Pred hokejovým zápasom sda koná svätá omša. Hokejisti si leštia hokejky a tréner číta z oficiálnej príručky pravidiel ľadového hokeja (SZĽH, 2014):
"143,2: Skutočnosť, že  bránkový rozhodca  nemôže na  konci tretiny zapnúť červené svetlo, neznamená,  že  gól  neplatí.  Rozhodujúci  je  fakt,  či  celý  puk  bol  za  bránkovou čiarou v bránke predtým, ako sa skončila tretina."
"Sakra, ja už som preštikol kábliky" frfle Šatan.
"Ticho, inak ideš do bránky. 12,?:  Hudba môže hrať počas rozcvičenia hráčov na ľadovej ploche a počas prerušenia hry"
"Prosím, pane svätý, dovolím si skromne otázku"
"Láskavo je vám dovolené, pán Golonka."
"Že, dajú sa zvuky fanúšikov brať ako hudba, lebo ide o kompozíciu zvuku podľa sociálne zaužitých pravidiel, a dokonca to obsahuje aj spevy, tak si nie som istý"
"Máte pravdu, už sme si to uvedomili v manažmente skôr, ale keď sme tak učinili, okrem hokejových fanúšikov sme tým, že sme to zahrnuli pod hudbu, nasrali aj džezmenov, metalistov. Raperi to tiež nevykryli, lebo si nemohli púšťať hudbu z mobilu."
"Rozumiem, ja počúvam vaporwave, a chápem, aké to je, keď vás nechápu. Som taký odlišný od zvyšných spolužiakov, viete..."
"Nástup na zápas!"
Hokejisti sa postupne zoradia do šóry, a elegantne urobia krasokorčuliarsky výjazd v tvare hakáča.


Bedminton

"Myslím si, že nie je viac diskutovaná téma medzi bedmintonistami ako pierkové košíky"
(bedmintonová poradňa na sportindustria.com)

Vítame vás na begbingtonovom zápase Slovensko-Lotyšsko. Dovoľte, aby som vám predstavil bendington. Bembington je hra založená na súperení dvoch táborov - preferencia pierkových versus syntetických košíkov. Všetci vieme, že syntetické sú ľahšie na ovládanie a odolnejšie, ale perové sú flexibilnejšie a lepšie poslúchajú. Každý rok s napätím sledujeme, kto vyhrá. Pierkové víťazia, lebo sú pre machrov.
Bengbingtonový košík sa po anglicky volá shuttlecock (čítaj šutlkók), z angličtiny preložené ako prepravný kokot, ale aj prepravný kohút.
Kokot je kohút po poľsky, ale historicky aj v dialektoch slovenčiny.


Alternatívny šach

Sledujeme vzrušujúcu vežovú koncovku. Va5, Vc9, Kf7. Och, kráľ je prekrytý pešiakom, je toto normálne? Vd7, Vc8, Vd3, Kf15. nastal aut! Kráľ sa vracia späť na šachovnicu a nastáva penalta, rozstrel pešiakom. Pb4, Pc5, Pd7. Kráľ sa uhýba Kg1. Lenže pešiak nemilosrdne mieri Pg2,

a máme remízu! Nie nadarmo sa hovorí aforizmus že „všetky vežovky sú remízové“.

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru