Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holka sněžné pleti

14. 09. 2016
8
10
1410
Autor
Movsar

Zrakosvod

Jde Václavákem a svítí nohama. Má na nich růžové tenisky. Je to jakýsi zrakosvod, jinak je totiž téměř nahá. Malá Italka, tak šestnáct, holka na vdávání. A chlapi jdou a metají blesky pohledů po tom těle celém do medu a s ní to ani nehne. Protože ví, že všechny nakonec skončí u těch svítivých tenisek.


Holka sněžné pleti

V tramvaji holka sněžné pleti. S břichem klenutým pro papání. Ale taky s ňadry, co píší. Co píší mléčným inkoustem historii toužení. A ty bys nejraděj jako anděl ruku evangelisty vedl jejich ňadropis. Ale tady v tramvaji můžeš být nejvýš hltavý čtenář.  


Veselí mladých květů

Má nejvíc patnáct let a strakatého pejska. A toho si nese na prsou. A že už jí jsou.. Koukají pěkně z výstřihu a je v tom veselí mladých květů. Pejsek vrtí ocáskem. Ten malý čuňák.


V moci chtíče

Sahá jí do výstřihu jako do sáčku se smaženými brambůrky. Je to neosobní a netrpělivé. Ona to ale strpí. Třeba má ráda, když je to právě takové. Přesto by neslyšela srovnání se smaženými brambůrky ráda. Může být bez obav, on je plně v moci chtíče, a ten bývá mlčenlivý.  


10 názorů

Movsar
18. 09. 2016
Dát tip

díky, iqnicku. kdoví, tyhle lolity vědí leccos...


IQ nick
18. 09. 2016
Dát tip
Ty si to teda umíš užít! Nejvtipnější na tom je, že většina patnáctek ani netuší, co to s těmi malými čuňáky dělá.... :o))

Erotika je všudypřítomná. A u tebe to platí násobeně. :-)))/T


Erotika je všudypřítomná. A u tebe to platí násobeně. :-)))/T


Safián
15. 09. 2016
Dát tip

Ňadtra píší, ale že by historii toužení? Já bych přísahal na něco přítomného, na něco, co se právě děje.


Movsar
15. 09. 2016
Dát tip

díky, přátelé. a za zprávy! ano, růžové tenisky, třeba se to ujme, ale nejspíš ne.. 


JARUB
15. 09. 2016
Dát tip

Pěkné, dobře se to čte, plyne to samo. Silná místa - zrakosvod, sáček brambůrků, ňadropis (ale bacha, aby ti neupadlo zápěstí)... :o))) u mě *


Kočkodan
15. 09. 2016
Dát tip
Dostat růžové tenisky je proti kopačkám už vysloveně krásný zážitek...

TIP...tvůj hltavý čtenář.  ........:-))).....*/***


Gora
14. 09. 2016
Dát tip

Historie toužení, tebou popisovaná, je vedena rukou básníkovou:-).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru