Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Časopis Poloobčan, 2/2016

18. 09. 2016
0
8
549

1. Pád Dvojičiek bol riadená záležitosť!

Občania neveria oficiálnej verzií o páde Dvojičiek v New Yorku 2001,  ale ani jej alternatívnej verzií, ktorá sa snaží dokázať, že pád budovy nemohli spôsobiť lietadlá. Prichádza na rad tretia, najalternatívnejšia verzia, prísne tajná. My vám ju prinášame ako prví.
Nevadský testovací obvod, v ktorom sa oficiálne testujú atómové zbrane, v skutočnosti maskuje a atómovými zbraňami stráži najtajnejšiu budovu sveta. Nachádza sa ukrytá pod púštnou pôdou, je v tvare bradavky, a tým pádom maskovaná za atómový kráter.
Ako je napríklad možné, že šéf Americkej geologickej spoločnosti Walter Curran Mendenhall, veľký znalec geológie práve púští okolo Nevady, zomrel 2. júna 1957, čiže presne v deň, kedy bola na nevadskom testovacom obvode odpálená bomba Franklin (hlavica XW-30). Neviete to? My áno!
V najtajnejšej budove sveta sa nachádza červený joystick, ktorý sa používa iba v krajných, najkrajnejších prípadoch. Dá sa ním ovládať pohyb amerického prezidenta všetkými štyrmi smermi. Ak stlačíš krížik, prežehná sa, ak koliesko, tak sa schúli do klbka, ak trojuholník, tak sa rozkročí. Jeho reč sa ovláda tajným kódom podobným morseovke, ale kvaternárnom, keďže joystick je štvorsmerný.
Táto budova je tak tajná, že o nej nevie ani prezident, prístup tam je takmer bezvýhradne zakázaný, a použitie zariadenia je regulované najprísnejšími pravidlami, ktoré zriedkakedy umožňujú použiť zariadenie na experimentálne účely ináč, než tak, že sa prezident nanajvýš pošprtá v nose.
Celá tá vec je súčasťou tajného výskumu riadeného FBI, ktorá sa kedykoľvek vo vhodnej chvíli snaží zorganizovať vojenský puč.
V odtajnenom videozázname známy agent FBI Jean-Claude van Damme a predný terénny FBI pracovník Sylvester Stallone, po rusky Stalin, ktorých už ste určite videli v akcií, obaja si ulovia prostitútky v Las Vegas, predávkujú sa kokaínom a nasadnú do supertajného radaruvzdorného vrtuľníka. Obaja majú kľúče od stanice. Prídu dnu. V miestnosti sa nachádza joystick, na boku je kuchynka a záchod. Stallone prikáže svojej prostitútke, aby mu urobila sendvič, van Damme svojej zase, aby sa urobila o joystick. Naleje jej trojitého kapitána s tramalom, a sebe pre väčší umelecký pôžitok Hors d'âge Folle Blanche koňak z Bois Ordinaires s kryštálom metamfetamínu. Šou vďaka intoxikácií zúčastnených trvala medzi polhodinou a hodinou, keď bol sendvič hotový, šou sa skončila, všetci sa najedli, a Stallone s van Dammom opití zaspali, prostitútky ich odniesli späť do vrtuľníka a inkasovali príplatok za fyzickú prácu.
Keď sa prostitútka urobila o joystick, George Bush bol zrazu pod vplyvom zariadenia, tresol po stole a začal šialene pobehovať. Nechal si okamžite objednať stavebnicové kocky a záplavu papiera, keď mu ich doniesli, on z kociek staval veže a hádzal do nich papierové lietadielka. Jeho podriadení ho poslúchli, a nechali lietadlá naraziť do mrakodrapov. Potom vyskladal pentagram, a tiež do neho hádzal lietadielka. Oni chvíľu uvažovali, či má ísť o sieť washingtonských ulíc v tvare pentagramu a nechápali, on potom odstránil cípy z pentagramu, čím ostal jednoznačný pentagón. Jeho prianie bolo vyplnené, a potom už bol sendvič hotový a George Bush sa vrátil pod svoju moc s úsmevom na tvári.
"Ďakujem, že ste splnili moje priania, nechal som sa uniesť. Cítil som sa, akoby som bol zase mladý. Poprosím, aby ste zachovali dekórum a neprezradili, čo sa naozaj stalo." gentlemansky im oznámil, a zase zasadol za stôl v pracovni.
Túto verziu nám nezávisle od seba potvrdili traja agenti FBI uväznení na území Ruska potom, ako boli podrobení najnovším mučebným metódam v Irkutsku.

2. Strata suverenity Slovenska v priamom prenose!

Slovensko v čase vlády Vladimíra Mečiara patrilo medzi najsuverénnejšie krajiny Európy. Dnes je suverenita tejto republiky ťažko narušená, a niet cesty späť. Občania nie sú schopní rozmýšľať mimo svojej zabehnutej paradigmy, že Európska únia nám zaručuje slobodu, pričom nevedia pochopiť, ako je republika terorizovaná krivými uhorkami. Premiér Robert Fico by mohol mať širšie pole pôsobnosti, lenže on ho má utláčané v prospech EÚ. Vyriešme teda tento problém, a kriminalizujme umelé oplodnenie ženy za účelom rozmnožovania sa, a celému svetu ukážme našu suverenitu. Reverzná vazektómia tiež patrí medzi druhy umelého oplodnenia, a parlament strávil dve noci diskusiou o tom, či ju urobiť protizákonnú, alebo nie. Slovanské krajiny majú zámerne spomalený ekonomický a sociálny pokrok oproti Západu, čo im umožňuje vidieť všetky nové idei v aplikovanej forme, a vyhnúť sa tak niektorým chybám, poučiť sa z nich. Vďaka tomuto sa Slovensko môže pochváliť viacerými reálnymi výsledkami, akými sú napríklad najvyšší vrchol v celom karpatskom oblúku, ako aj bývalom Československu a Uhorsku (Gerlachovský štít, 2655 m), alebo najväčší počet vyrobených automobilov na obyvateľa. Suverenita je kľúčom k národnému bohatstvu duše, a my sme jej krhla. Nebuďme pasívni, a nájdime v sebe tú vodu!
Deklarácia práv embrya hovorí, že embryo má právo byť geneticky nemodifikované. Klub priateľov geneticky dizajnovaných bábätiek je preto tajná organizácia fungujúca v ilegalite. Nebuďte ovce a nenaleťte im! Päťročnej Klárke sa podarilo dokázať, že pre projektívne algebraické variety sú Hodgeove cykly racionálnou lineárnou kombináciou algebraických cyklov. Bolo jasné, že ju nadizajnovali na hyperinteligenciu. Chceli by ste byť ovládaní osobou s IQ mimo bežného rozsahu stupnice smerom nahor? Čo ak všetci naletíme vlastnému dunning krugerovi, a ona má v skutočnosti to IQ mimo rozsahu smerom nadol? Čo ak je prejavom inteligencie činnosť plazov a termitov, ale my to ešte nevieme?

3. Spoločenský hmyz

Toto je vec, pre ktorú nemôžeme byť slobodní. Je to vec, ktorá nás ovláda, a ťahá za nitky sveta, a my o tom nevieme. Ako prví vám prinášame exkluzívnu reportáž z tajného sveta spoločenského hmyzu!
Mravce sú kastou bojovníkov, prekypujú nadsameckou energiou Marsu. Mravce bojujú proti všetkému, najčastejšie proti iným mravcom, ale aj proti inému hmyzu, a často aj proti ľuďom, na ktorých parazitujú. 27. mája tohoto roku priniesli médiá informáciu, že v Alabame žena zomrela na útok červeného mravca. Červené mravce Solenopsis sú pritom veľmi vytrvalé, a napríklad sú schopné plávať po vode utváraním formácií z veľkého množstva jedincov pozahryzaných do seba čeľusťami. Mravce sa tým, že mraveniská medzi sebou bojujú, neustále evolučne vylepšujú. Bojové mravce sa teda jedného dňa, potom čo ich zvyšné triedy spoločenského hmyzu oslabia, pokúsia ľudí zlikvidovať definitívne.
Včely sú kastou bankárov. Držia ľudí v šachu tým, že od nich závisí opeľovanie rastlín, a ľudia ich musia živiť, aby mali poľnohospodársku produkciu, a za byt a stravu im predávajú svoje nenahraditeľné produkty, med, propolis, vosk, na ktoré majú monopol. Taktiež v sebe majú zabudovanú automatizované zabíjanie ľudí. V roku 2000 zomrelo na následky včelieho bodnutia 54 ľudí iba v USA!
Sršne sú kastou gopnikov, parazitujú na ľuďoch, zbavujú ich zdrojov, a sú to agresívne predátory. V Japonsku každý rok zomrie do 40 ľudí na útok sršňom, v Spojenom kráľovstve 20. Osy sú mladšie klony sršňov.
Spoločenský hmyz je na rozdiel od nás absolútne poslušný a koná pokope. Nebuďme ovce, ktoré tupo zhltnú mainstream z médií, a berme si od nich príklad!


RUBRIKA PRE DETI
"Vláčik konšpiráčik"

Jedného dňa káčer Donald išiel do obchodu k miestnemu Židovi. Nejaký Cigáň mu ale cestou ukradol peňaženku, a Žid ho zdral o posledné dva poľské zloté za jednu cigaretu.
"Toto je hnusný deň, idem so synovcami na ryby", zafrflal si, a pobral sa cestou domov. Cestou ho ale bohužiaľ znásilnil dúhový homosexuál, a potom iba utiekol preč a stratil sa v tme. "Auč, to bolelo", vzdychal káčer Donald.
Nakoniec šťastlivo došiel domov, sadol do automobilu a na zadné sedadlá rozložil troch synovcov. Keď došli k rybníku, zistili, že ho kúpili Židia a pýtajú päť šekelov za vstup. Ďalší rybník kúpili Američania, a oplotili to elektrickým plotom.
Káčer Donald otočil auto a išiel namrzený nazad, keď pod neho odrazu skočil moslim a s výkrikom "Alláhu akbar" odpálil bombu. "Auč, to bolelo" zvreskol káčer Donald. V tej chvíli do neho zozadu vnikol nadržaný mladý imigrant z Afriky svojim ozrutným pohlavným údom.
Hui, Lui a Dui sa nedali, urobili vojenský puč, vyhlásili vojnu všetkým štátom naokolo, a následne totálny holokaust. Vďaka tomu ostali tradičné hodnoty naveky zachované, a káčer Donald bol konečne oslobodený.

Nosí tvoj spolužiak ružové gaťky? Nachádzajú sa na jeho chromozómoch X a 8 podozrivé opakované genetické sekvencie? Má tvoja spolužiačka neštandardný pomer dĺžky jednotlivých prstov? Má tvoj spolužiak zvýšenú hladinu androgénov v krvi? V tom prípade ide možno o homosexuála. Tvojou povinnosťou je nahlásiť ho sexuálnej hliadke. Nebuď ospalý voči problémom, ktoré sa týkajú aj teba, alebo raz to uvidíš, keď aj tebe natrhnú zadok veľkým stoporeným pindíkom.

 

 

 

 


8 názorů

no. a este ta naucim ze ked odpovedas tak posielaj aviza aby si upozornil cloveka ze si reagoval. --- t.j. oznacis vlavo dole cloveka v okienku ze AVIZA alebo ho tam jednoducho napises


ahaho. ja som pri tomto texte čisto technicky/celkom predvídateľne zaškrtol kategóriu "časopis" a nenapadlo mi, že to hodí na hlavnú stránku. hej o ničom matroš na flejm, to je pravda.


je to myslim ze vsetko v priecinku kultura


admin: zmiatol ma ten koment

 

napol: dal si kategoriu na hlavnu stranku t.j. kategori ktoru mas defacto pri "homepage". tam sa davaju udalosti akcie knihy. a ked to niekto da ako zart tak su ludia nasrani lebo im to vytlaca prispevky pri ktorych mozu flejmovat o niecom co pismak presahuje--- okrem toho je to brane tak ze si zvysujes citanost na ukro inych a mozes ziskat aj viac tipov. to tez nasere


heľe ale čo sa vlastne stalo? má to moc detinský štýl? alebo som zaškrtol že "autoři doporučují" a nemal som? ozrejmite mi to prosím niekto, ja som zo slovenska a nerozumiem dikyčko!


Admin A
19. 09. 2016
Dát tip

Aššurballit: Však to také na písmáku zůstalo ;)


admin: na hlavnu stranku mozno nie. je to mimo kategoria --- ale na pismak to rozhodne patri. --- ale to by si si musel precitat zrejme viac ako nazvy .....


Admin A
18. 09. 2016
Dát tip

Tohle si piš na blog, na písmák to nepatří. A už vůbec ne na hlavní stránku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru