Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ESC #15: Napadeniny

19. 09. 2016
8
9
909
Autor
Rimmer

ESC #27: Napadeniny

4. října 2006 seděl neúspěšný asfaltér Karel Krákora na záchodě, když vtom ho napadlo, že prodá svoje čelo jako reklamní plochu.

Za 80 000 Kč ho koupil Svět hraček.

Zatímco si nechal tetovat mezi oči kostku Lega a plyšového medvěda, Karel se do svého tatéra Dušana Tittlebacha zamiloval a opojeni reklamním byznysem společně založili agenturu Krak&Tit. Ta dnes zaměstnává na 550 nebožáků. Včetně mě.

 

Více v knížce :)

 

Eskejp: Na útěku z kanceláře

 

 

iwrite.cz

 


9 názorů

pété
14. 10. 2016
Dát tip

bavilo mě číst. to je asi dobré znamení :)


Delahaye
20. 09. 2016
Dát tip

"Vytáhla z dekoltu tibetskou mísu. „Když se narodíme, jsme božská stvoření a jsme naprosto autentičtí.“ Rozezněla ji sešívačkou."

:-)

T.


agáta5
19. 09. 2016
Dát tip

MUHEHEHE  tak v takový práci bych chtěla tvořit dějiny :)))))))))))


IQ nick
19. 09. 2016
Dát tip

Nejvíc se mě dostala Pavlínina pomsta... jo a Alfons ... taky si občas už tak připadám.. hliněný tabulky, přesně pro mě.... b:))))))))))))


Gora
19. 09. 2016
Dát tip

:-))))) pak že nejsi osvícenej:-))))


s Curie jsem chodil do školky, náhodou...už tehdy rozbíjela hračky víc než kluci...


Gora
19. 09. 2016
Dát tip

Cha, Aleš a Alonzo - Alfonzo nebo jak to bylo:-) Currie nepamatuješ, přeci:-)))


Alfons jsem já, u nás ve firmě :o) Pau...to přesně mi zvyšuje tepovou frekvenci na dvojnásobek...:o)


Gora
19. 09. 2016
Dát tip

Alfons je skvělej:-) a celé ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru