Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básníci ticha

21. 09. 2016
2
4
722
Autor
MAJKL65

Dovoluji si panstvo upozornit, že vyšel singl z chystaného alba Archanděl, Básníků ticha. Tak na slyšenou...

https://youtu.be/uApsmrYoRmw

Oficiální singl z připravovaného alba „Archanděl“

Hudba : Jan Vozáry & Básníci ticha
Text : Miroslav Václavek & Básníci ticha

Video by Miroslav Vlček 


4 názory

MAJKL65
21. 09. 2016
Dát tip
A kdo je Miroslav Václavek, tedy Majkl65? :-) http://bruntalsky.denik.cz/zpravy_region/dejiny-literatury-na-bruntalsku-xc-20151117.html

MAJKL65
21. 09. 2016
Dát tip
Souvisí to tak, že Majkl65 rovná se Miroslav Václavek, který je autorem textu a prezentuje tak zde svoji tvorbu :-)

careful
21. 09. 2016
Dát tip

Hele, Admine. Moc tě neznám...co tě znám, tak jsi mi docela sympatickej (asi tak připadáš jen málokomu, ale není to jen tím, že jsem ti svým způsobem dlužná...i když asi trochu jo... abych nekecala)... ale ty trpíš záchvaty nějakých "krámů" stejně jako Zdenda (nic extra proti Zdendoj, mám ho svým způsobem ráda)... tisíc let o tobě není slyšet a pak najerdnou přilítneš a nelíbí se ti tohle a tamto a i támhleto...

...jo, asi to nemá s písmákem moc společnýho..nevím... autor by to mohl trochu rozvést, co ho vede, to sem cpát, to jo... ale takových věcí tu je...buď bys měl být aktivnější častěji, nebo to nechat plavat všechno... páč takhle fakt působíš jako záchvaťák, co najednou musí někoho začít omezovat, když jiní tu dělají to samé, nebo horší věci a nikdo jim nic neřekne...

(chápu, že být adminem je svým způsobem těžký a hodně nevděčný)


Admin A
21. 09. 2016
Dát tip

A jak to souvisí s písmákem?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru