Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruka kol pasu položena...

24. 09. 2016
4
12
832
Autor
Delfín

Kdesi jinde jsem dostal do komentíku hezkou báseň, kterou Ona psala jako vyznáné muže! Tak jsem se nechal inspirovat a napsal to tohle rovněž jaksi v opačném gardu...

 

Ruka kol pasu položena,
vlas můj je hebce splývavý,
tys jemný muž, já něžná žena,
již samota víc nebaví.

Ústa má lehce ochutnáváš,
kéž pro tě sladkou manou jsou,
rozkoš mi pocítit teď dáváš,
když ruce stezkou lásky jdou.

Chvěji se jako plamen svíčky,
co k naší schůzce svítí nám,
našel jsi k mému srdci klíčky,
já v něm svou touhu ukrývám!

Jsem harfou, na niž sladce hrají
tvé prsty něžně mazlivé,
pod tvými doteky již taji
a tajím přání bláznivé.

Teď oči své slastně přivírám,
však dlouho neutajím již,
touhu, již nyní marně skrývám,
a otvírám se ti, však víš...


12 názorů

Delfín
11. 10. 2020
Dát tip

Načpak bych kličkoval?

Že zmizíš, bych se bál! :-)


k srdci klíčky.......a žádné kličky....:-))))


Delfín
26. 09. 2016
Dát tip

Že bychom měli podobný vkus, Ivi? Nu, pokud jde o Tvé oblíbené autory, tak souhlasím...:-)


justyou
26. 09. 2016
Dát tip

+++


hmmmm...pochvalné.........*/***


Delfín
25. 09. 2016
Dát tip

Snad máš pravdu, Diano! (A mně se nemusíš bát něco říci, já se hned nehádám!). Víš, dal jsem to sem tak, jak mne to napadlo, když mi Milada dala ty své veršíky do komentíku na litwebu. Ona psala jako muž, tak jsem to zkusil taky z jiného pohledu...:-)


Delfín
25. 09. 2016
Dát tip

Zkoušej číst bez brýlí nebo s nějakými slabšími! (Většina problémů vyplývá právě z toho, že oko je ztuhlé, něco jako když máš zkrácené zádové sval a nemůžeš se ohnout nebo máš ze stejného důvodu problémy s křečemi v nou. Uvidíš, jak se to postupně zlepší!

Já mám ofocenou knihu s názvem Dobrý zrak bez brýlí. Tady jsem našel odkaz na jinou, stejného názvu.

https://www.levneucebnice.cz/p/dobry-zrak-bez-bryli/?gclid=CMPv3afZqc8CFQIcGwodRuQEUQ


Diana
25. 09. 2016
Dát tip

Krásně romantické, dokonalá forma ******** (Sotva se odvažuji to napsat, ale mně by to připadalo ještě lepší bez té poslední sloky - ta předposlední už přece závěr nese :-)))


Gora
24. 09. 2016
Dát tip

Parádní školeníčko a zvětšeníčko...mám hodně D, ani se radši neptej...díky:-)

Dílko takové do rozkošna třepetavé harfenické:-)))


Delfín
24. 09. 2016
Dát tip

Zvětšil jsem písmo, tak snad to bude lepší! Netuším, zda máš silnější brýle či to nečteš jen z mobilu či tabletu. Já mám 6D na dálku a vlastně mám bifokální skla, ale čtu i bez nich i malé texty, tady tak na 30cm! :-) Pokud ne, lze si to zvětšit tak, že držíš CTRL a mačkáš opakovaně +. Nebo držíš CTRL a točíš kolečkem myši dopředu. Opačným směrem to zase zmenšuješ, Nebo k drženému CTRL mačkáš - a ono se to skokově zase zmenšuje! :-)

Viktorka! :-) (Škoda má jen atletiku!) :-P

 


Gora
24. 09. 2016
Dát tip

Nepřečtu to...škoda:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru