Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O štěstí

30. 03. 2002
4
0
1191
Autor
Whelp

Byla jednou jedna dušička. Dříve byla moc šťastná, ale dnes už o štěstí nevěděla nic. Byla smutná. Měla proč. Milovala. Spřízněnou duši však k sobě povolal Duch svatý. Pro tu duši to byla strašná rána. Během jediné minuty přišla o vše, co na světě milovala. Proklínala Boha. Chtěla si vzít život. Ale to bůh nedopustil. A duše na něho byla nazlobená tím více. Ale nebylo to nic platné. Tak žila ve smutku a ústraní. Až jednou potkala duši, kolem které zářilo podivné světlo. Ta duše jí pověděla: "Neukvapuj se ve své zlosti proti Bohu. Bůh nedělá chyby, pro vše má svůj důvod. Jednou pochopíš a budeš za to Bohu žehnat." Naše duše však nevěřila. A tak jí jednou přišel domů dopis, v němž byla zvána na pohřeb. Na pohřeb té zářivé dušičky. Smutná chvíle však měla na ni zvláštní působení. Začala doufat. Celé dny trávila ponořená v Bibli a Koránu. A živořila. Samotná bez přátel. Kála se za svou hloupost. Až se jednou Bůh nad ní slitoval. Po pěti letech naše duše měla možnost seznámit se. Nevěděla s kým, jen text je spojoval. Jednoho dne si zavolali. Bylo to jako rajská hudba, i když byla nastydlá, ale hlas to byl moc, moc krásný. Láska klíčila v jejich srdcích. Rozhodla se naše duše, že tu druhou navštíví. Bylo to daleko, strach z neznáma ji užíral. Když dorazila na místo, okamžitě ji uviděla. Ta druhá byla moc krásná a smyslná. Bylo to jako působení dvou magnetů opačných polarit. A láska na první pohled byla na světě. Za dva dny se však museli loučit. Práce. V očích meli slzy a v duši žal. Přesto spolu pořád komunikovali. Psali si a volali. Láska rostla. Nakonec jim pomohla překonat všechny překážky. Byly spolu. A šťastní. Vždyť štěstí je tam, kde je láska.  Že ano, Willi?

 


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Tak tohle je silný kafe.

hvezdicka1
02. 06. 2002
Dát tip
Gratuluju moc hezký konečně nějaká pohádka, která dává smysl.:o))

Sabrina
23. 05. 2002
Dát tip
Jo tak to už je mi všechno jasný....:o)))) Krása! *T**

Gatty
22. 04. 2002
Dát tip
Gratuluju, co říct jinýho?

Willi
02. 04. 2002
Dát tip
Tak a už se o nás tady ví,teď už nás tu každý zná a ví komu patří duše má!

Seregil
31. 03. 2002
Dát tip
Hezká pohádka. Kéž je to tak až do skonání věků.

green
31. 03. 2002
Dát tip
Peknoucky...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru