Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Případ Movsar versus Careful

16. 10. 2016
8
27
1642
Autor
agáta5

.. a pak, že to nejde :)))

Drak nedělní noci


Tahle nedělní noc bude svádět k divočinám. Místní hospodu zavírají v devět. Co s načatým večerem?  Poslední host má svých poctivých deset zaplaceno a pevným krokem míří domů. Tam za vraty na něho čeká mladá žena a on, drak nedělní noci, vytáhne svého Pána v pravý čas.

 

Pýcha ploditele


Den je vskutku babí. Kočky připomínají princezny s pavučinami na hlavách a všude poletují nitě v poledním slunci. Na verandě opraveného domu sedí muž v blažené nečinnosti. V jeho kalhotách se dme pýcha ploditele. Na šňůře právě dosychají dětské plenky a zručné ruce kolíčkují  poslední vypranou várku slip.  Snad do večera uschnou.  Zítra je pondělí a provoněné spodní prádlo určitě potěší jejich majitele.

 

Zadků není nikdy dost


V tramvaji je dusno k zalknutí. Na umělých sedadlech zadky krásných hochů.  Šeptají si o včerejším dnu a červenají se, když do sebe jejich boky narazí v zatáčce.  Trochu se odtáhnou. Zatáček bude ještě nejmíň dvacet a nádherných mužských zadků není nikdy dost.

 

Promenáda


Korzujou Bartolomějskou  a jejich boky se pohupují do rytmu samby. Tvrdí kluci v úzkých džínách slibují super podívanou.  Stačí si počkat za roh, kde oba drcnou zipem. A už je větrají, zvědavé kapucínky. 


27 názorů

Lakrov
31. 10. 2016
Dát tip

> ...mě parodie baví vždycky...

Mě vlastně taky. Považuji je za dobrý způsob, jak vyjádřit názor, zvlášť v takhle neuchopitelném prostředí :-)


Danny
30. 10. 2016
Dát tip
pěkná parodie :)

agáta5
25. 10. 2016
Dát tip

lakrov, to víš, že jsem si dělala tak trochu srandu z těch našich dvou pisálků :)) ale jen jemně,  abych nikoho neurazila :)) a bavilo mě to ...no, musím se přiznat, že mě parodie baví vždycky :)


Lakrov
24. 10. 2016
Dát tip

Nečekaně nabité erotikou to je, takovou přimočarou a trochu z opačného konce.  Překvapivé. Nebo je to snad parodie na jiné dílo? Tušení mám...  a čtu si (až na závěr) název, z něhož vidím, že tušení bylo správné.  


agáta5
18. 10. 2016
Dát tip

tak to mám radost Jaru :)


JARUB
18. 10. 2016
Dát tip

Dobrá parodie. A zvládnutá ve smyslu, že nehaní původního autora, jen paroduje... a to je uznáníhodné.


agáta5
17. 10. 2016
Dát tip

Evžo, Aleši, dikes za zastavení, jj, parodie ty by mi šly :)))


parodie skvělá!!!


Občas je dobré rozhlédnout se kolem sebe.

Jen tak, nezávazně se podívat, jak vypadají a žijí i jiní lidé.

Povedlo se ti to Agáto. /T


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

ale jo, určitě byly doby stejně jako dnes a za sto let takový i makový :))) ale už toho nechám, jdu spát, ať jsem zítra čerstvá :) pa


careful
16. 10. 2016
Dát tip

...no a poak byly adorující Venuše a ty prsa skoro neměly

http://imageproxy.jxs.cz/~nd06/jxs/cz~/690/678/b90dca43e8_91930038_o2.png

..říkám, že bylo hodně dob, kdy byly kozy všem u zadele...


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

a co Věstonická Venuše?    prsa byla vždycky přisuzována k mateřství a zobrazována ...  až později se objevil třeeba i obličej a jiné věci ... nejvíc se znázorňovala žena jako objekt mateřství - velké boky, velký zadek, velká prsa ...


careful
16. 10. 2016
Dát tip

agáta: ...to není pravda...v mnoha civilizacích a dobách na ně nebyla vůbec upřena pozornost... to je spíš společenská záležitost...ten obdiv ke kozám


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

ale je fakt, že ty naše kozenky chlapi opěvují odjakživa...


careful
16. 10. 2016
Dát tip

Jo, Movsar mezi ty miniatury většinou nacpe jednu, kde se ty inkriminované věci nevyskytují, aby to trochu naředil. :D


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

břízko, tohle jsem zmastila za deset minut, silně pobídnuta jejich dílky ... neboj se procvičím :))))


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

no já spíš koukám na ženský, jak se oblíkaj, líčej, celkově mě jejich proporce (tedy až na nějakou fakt morbidní obéznost) nezajímají... ale někdy si říkám, to je kus ... když má všechno vyladěné - pohyby, hadry, postavu, líčení... to je radost pohledět ... a podobný to mám i s muži, když je pěkně oblečenej a nosí ty hadry skoro jako vlastní kůži... to je pokuk, to zas jo ...


careful
16. 10. 2016
Dát tip

..no, já si myslím, že to není možné, protože Agáta takhle na lidi asi nekouká... myslím, že tak nekouká ani většina chlapů na ženy (nebo v to aspoň pevně věřím, že jsem většinu můžu zaujala něčím jiným než tím, čeho si na ulici všímáš ty.. i čistě povrchově asi obličejem a vlasy, bych hádala)... a proto ti prostě celou dobu říkám, co ti říkám a ty to vytrvale okecáváš a odmítáš a furt všude zadele a pohlavní znaky...


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

:)) jj, to byl jen první nápad po čtení vašich děl :)  některé věci se píšou samy :)


Movsar
16. 10. 2016
Dát tip

"tak ono to není nic těžkýho.." tohle lidi často říkávají nad picassovými obrazy. :-)


Movsar
16. 10. 2016
Dát tip

pěkná parodie. možná, až / pokud se k věci vrátíš zítra, takříkajíc in situ, bude touha, jako klíčový prvek žánru, autentičtější.


agáta5
16. 10. 2016
Dát tip

:))) tak ono to není nic těžkýho, když místo kozenek dosadím pindíky.. já věděla, že tě pobavím :)


careful
16. 10. 2016
Dát tip

..oprava: Movsarovy texty


careful
16. 10. 2016
Dát tip

...abych to upřesnila...takhle debilně na mě působí... samej zadek, samý slintání...přesně jsi to vystihla...


careful
16. 10. 2016
Dát tip

Ano, přesně takhle na mě Movsarovi texty působí.:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru