Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uklidňující úvaha

29. 10. 2016
21
30
911
Autor
aleš-novák

proč se dnes divíme

presidentovi,

vždyť se do svého úřadu

dostal rovnou

z vysoČíny...


30 názorů

F.L.Vděk
16. 02. 2017
Dát tip

Je to zloČínec...


Oldjerry
04. 11. 2016
Dát tip

Jestli dovolíte ... při vašem vzdělání:  máte pravdu. Rozhodnout ale musíme my, voli či... Já to mám snadné: rozděluji  volitelné na velkou skupinu sráčů a menší skupinu těch, co mi nevadí až k mírně sympatickým - no a mám zvolíno... jinak se to dá napsat, že nevolíme mezi zlem a dobrem, alenóbržto mezi zlem velkým a o něco menším... Návod k chápání věci tedy už máte - koukejte mazat k urnám a hodit tam hlas  pro mírně sympatické...


Gerty
04. 11. 2016
Dát tip

Oldjerry - já bych tamtakly rád viděl jiné lidi - oni i jsou, ale nikdo z nich politiku dělat nechce. A s tím souvisí i to, co píše aleš. Nějak holt to s nimi musíme vydržet :-)


místo vychcánků přijdou jiní vychcánkové...to je princip politiky, Jardo...


Oldjerry
03. 11. 2016
Dát tip

Gerty - nadsázka odpovídající stupni znechucení... doba není tak špatná, ale chce to jiné lidi do čela státu. Vychcánkové už tam zacláněli dost dlouho.

aleši - jak sto hoven?  souhlas


přesně tak to dělám...:o) a když ke mně přesto nějaká "informace" dorazí, tak si z toho tropím legraci... viz toto dílo...:o)


Gerty
03. 11. 2016
Dát tip

aleši - jak z toho ven - jednoduše  - přestat číst noviny :-)


Gerty, ano, je to takový začarovaný kruh. Kandidují jen takoví, kterým ta atmosféra nevadí...ale jak z toho ven...?


Gerty
03. 11. 2016
Dát tip

Jen jsem tak nakoukl, když mi přišlo avi.

Oldjerry - doba není tak špatná, jak si myslíš. Hádám, že v přepsání národnosti či relokaci tvé maličkosti kamkoliv ti nikdo nebude bránit ani náznakem. V tomhle bodě bývalo podstatně hůř.

aleši - tvůj poslední koment bych si dovolil mírně upravit - máme takové politiky, jaké nám bylo umožněno si zvolit. Můžeme totiž vybírat jen z těch, kteří kandidují.


máme jen takové politiky, jaké si sami zvolíme...


Oldjerry
03. 11. 2016
Dát tip

Nemám a to už od doby jeho a Klausova vrcholného podrazu - opoziční smlouvy. Dlužno podotknout, že stejně jsem miloval a miluju toho Santa Klause. Oba vylezli z akademie KSČ and KGB, rozdělili si funkce od poslanců až k prezidentům a jsou jedněmi z hlavních strůjců toho, že až skoro dodneška šlo všecko šejdrem,  tak abi bilo jasno... jestli bude ten  recidivující virózní podtržník zvolen znova, tak obětuju jakýkoli peníz za přepsání národnosti v osobních dokladech.


vy snad nemáte rádi presidenta, slunce naše jasné...? :o)


Oldjerry
03. 11. 2016
Dát tip

Jasně bonmot senzyš - kam se hrabe hradní bonmotový maniak...(:-D


Kolobajda
03. 11. 2016
Dát tip

Nezdá se mi že zde na Písmáku je vhodný parket pro politické diskuse a úvahy.  Hmm, tak...   Nikdo není dokonalý a každý lidský tvor je chybující. Bohužel ti poněkud více chybující exhibionisté se cpou dopředu a reprezentují nás před celým světem.  Aleši, ale bonmot je to skvělý   : -))   /**


Markel
01. 11. 2016
Dát tip

:-)))    :-)))  :o))) :-))) *


Movsar
31. 10. 2016
Dát tip

to je ale spíše věc vkusu. mně přijde třeba klaus mnohem ostudnější, vším, celou svou bytostí, gesty, postoji atp. ale jemu, zemanovi a ihavlovi nutno přiznat, že měli vždycky své, nepředžvýkané názory. což je mnohem zajímavjší, podnětnější, než třeba mít tady naprosto prázdného kisku.


jejdavilda
31. 10. 2016
Dát tip

Nezamenovci Movsarovi- tolik ostudy žádný z jeho předchůdců neudělal. A to jsem antiklausovec.


Horác
31. 10. 2016
Dát tip

Uklidněno. Mistře slovních přesmyček. :-)


Oldjerry
30. 10. 2016
Dát tip

Big George - sousedy si nikdo nevybírá, only přátele... je dobrý, když je to obojí, ale nedostižná idea


Josephina
30. 10. 2016
Dát tip

:-)) a kámoší se s Ras-Putinem ...


Movsar
30. 10. 2016
Dát tip

ač nezemanovec, musím do toho vnést vážnější tón. (i když hříčka je vtipná.) zeman se stal takovým terčem a, jak napsal bělohradský, byl přetížen realitou: na zemanovi se vidí jen to problematické, zatímco jeho oponenti (kníže, posmrtně havel, nepřímo dalajaláma a jiní) jsou takovými simulakry: jsou utvořeni z ideí, bez tíže reálného. zkusme se stejně pichlavě smát i jim.  


Oldjerry
30. 10. 2016
Dát tip

Vysoká logika, vysoČína - kraj viróz a bonmotů*


Gerty
30. 10. 2016
Dát tip

:-)


Diana
30. 10. 2016
Dát tip
Po Česku teď běží fáma, že to bude dalajláma, kdo přispěje k vzácné shodě, Miloše už poslat k vodě. ;-)*

IQ nick
30. 10. 2016
Dát tip
Zdá se, že větší část voličů si asi nepozorně přečetla jeho životopis.. b:-)

Kočkodan
29. 10. 2016
Dát tip
Miloš zlobí s Říší středu, měl by začít život v penzi, jinak budem národ vředů a občanů s hypertenzí.

Čudla
29. 10. 2016
Dát tip

Tak to je přesné.. /*


Možná, že pochází z té nově objevené planety a její signály jsou voláním, aby se jim vrátil.  /T

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru