Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PSYCHO

02. 11. 2016
11
13
816
Autor
Kolobajda

 

PSYCHO

Život se mi před očima hroutí

v mé skříni se usadili lichožrouti

a v růžku na můj konec čeká Psyché

ponožky mám, však všechny liché

a k tomu to skličující ticho

slyším jen rozbušené srdce mé

jedním slovem – je to PSYCHO

 


13 názorů

Umbratica
07. 11. 2016
Dát tip

Pokud se ponožky vyskytují pouze v lichém počtu 1, je to ještě v normě.Horší to bude,až se začnou vyskytovat v lichém počtu 3 - to bude teprve psycho. - Jeden típek plný pochopení.


Já si toho nepamatuji každým dnem více a více. Nepodstatné zapomínám ihned a ostatní si zapisuji. :-))))


Kolobajda
03. 11. 2016
Dát tip

Evženie - máš pravdu (jako vždy), mohu odcitovat celé pasáže z některých našich filmů, bohužel popletu název a tak klesám v kurzu...  :-(


Lnice
03. 11. 2016
Dát tip

Lichožrouty máme doma taky.-)


Nebyly to Postřižiny, ale Slavnosti sněženek. :-)


IQ nick
03. 11. 2016
Dát tip

Budiž ti útěchou, že jsme na tom všichni stejně....:o)))) To mě napadá, že by se možná na trhu uplatnil výměnný bazar ponožek... :-)


Kolobajda
02. 11. 2016
Dát tip

Dobrý večer přátelé a děkuji vám všem za podnětné připomínky. Kočkodan mě donutil googlovat was is das trankvilizéry  ...   a ponožky levopravé mám ještě čtvery (jedny od dcery). Vzpomněl jsem si na Postřižiny: "Gumáky? Jasně, že jsou všechny levé, ale za pět korun pár? Ukecal jsem je..."   ; -))


Nevím, kde levopravé  páry sehnat možné,

mé ponožky jsou obě stejné - snožné.  /T


ponožky ti krade Psyché....proto máš teď všechny liché.......skríně napust naftalínem...sebe nacpi vitamínem.....neléhej si se splínem....v lůžku usni s tapírem....:-))).........*/*


Andělka1
02. 11. 2016
Dát tip

Existuje teorie jedné mé známé, co má tři kluky, děti. "TEORIE LEVÉ PONOŽKY". má v ní vysvětlení, proč se ztrácí stále v její rodině pravé ponožky....


Kočkodan
02. 11. 2016
Dát tip
Netahás nás za fusekli, ze más problém tezký, vleklý, v skríni rádí hnusní hajzli a ty bastís trankvilizéry, doufám, ze ne navzdycky. (Jo a vyslov anglicky.)

Gora
02. 11. 2016
Dát tip

Některé, ty liché, jsou tak dobře šité, že zahřejí obě nožky...nenadávej na ponožky:-)


tomuto škůdci čelím tak, že si kupuji několikero párů ponožek stejného druhu, aby se chybějící daly nahradit z jiného páru...:o)

ale uznávám, že tahle vada praček páchá větší škodu než pověstný vodníkův kámen...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru