Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

francouzsko-česká úvaha

02. 11. 2016
13
17
716
Autor
aleš-novák

nechte působit zvuk slov...

je t'aime

se nevyslovuje

žertem


17 názorů

F.L.Vděk
16. 02. 2017
Dát tip

Často slýchávám: "Ne je tai'ne guláš, je na zejtra". Konečně vím, kolik je v tom lásky.


BG: to by stálo za podrobnější vysvětlivku pro nás nefrankofonní...:o)




Kočkodane, řekni Ivance, ať ti pustí tohle (slovo tohle je klikací). Třeba se jí to bude líbit...


Kočkodan
03. 11. 2016
Dát tip
Nechal jsem tedy působit zvuk Ivančiných slov a ona mi pořád předčítá jednu z estébáckých pouček: Je tajné se nevyslovuje žertem. Aleši budu upřímný – už jsi vytvořil lepší dílka... ;-)

chacha :o) díky...


Whitesnake
03. 11. 2016
Dát tip

:-)))) když někomu nechybí inteligence, dokáže tohle (a spoustu dalšího)


taky je to slovní hříčka...:o)


IQ nick
03. 11. 2016
Dát tip

no, já mám jinou zkušenost... :o))


b\l jsem včera na koncertě rakouské kapely, co zpívala částečně anglicky a německy, prokládali to pár českými slovy...tam hříčky vznikaly samy...:o)


Diana
03. 11. 2016
Dát tip

Ty jsi bezedná studnice jazykovtípků :-)))))*******!


ještě jsem změnil prostřední slovo (původně: se neříká...), aby vznikl drobný náznak dvojsmyslu...:o)


Gora
02. 11. 2016
Dát tip

Nemělo by:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru