Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Virus z Čech nakazil svět!

09. 11. 2016
3
26
1277
Autor
IQ nick

čím větší dement

  tím vyšší post


26 názorů

Luzz
08. 11. 2020
Dát tip

:-)


Aru
19. 08. 2020
Dát tip

prudce aktuální :)


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

Přátelé,  všem vám děkuju za návštěvu a za názor.


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip
blacksabbath: jo,ten byl sympatickej :-))

Donalda já mám spojeného s kačerem....hrdinou  komiksů vytvořených Waltem Disneyem


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip
kuča: politická korektnost mě sejří taky, ale mám pocit, že Donald není to co bych chtěla na politické scéně vidět ani poslouchat. Ale máš pravdu, teď už mu musíme dát šanci a modlit se, že není takový debil jak celou dobu předváděl.

kuča
09. 11. 2016
Dát tip

Tak já jako historik - bílý heterosexuál radost mám. Už mi ta zblblá politická korektnost (pokrytectví = lži) lezla krkem. Dávám Donaldovi šanci.

Uvidíme.


Kočkodan
09. 11. 2016
Dát tip
Též jsem se ráno u rozlasového přijímače (rádia) při zprávách neorosil blahem. Proti tomu je můj přehmat v předešlém komentu takřka nicotný. Příliš pozdě jsem si uvědomil, že můj pokus o humor Pyrrhusovo – virusovo je jazykově mírně řečeno nepodložený. (omluvný smajlík)

IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

Ještě ne, ale dobře mi z toho není. Mám nějaký "kundí chvění" že se to bude šířit jako lavina. Dementi všech zemí spojte se!

Jako že, někdo ho volil ne? A těch bylo víc než těch druhých... tak o to mi jde... přesněji, z toho mám obavu.


Kočkodan
09. 11. 2016
Dát tip
Mám pocit, že se jedná o virusovo vítězství... Blanko, ty jsi z toho dostala průjem? ;-)

Diano, s hodnocením bych ještě počkal... třeba budeme příjemně překvapeni. a i kdyby ne, je to jejich president, ne náš...:o)


Diana
09. 11. 2016
Dát tip

Viděla bych to jako aleš: Nejvíc závisí naše životy na nás samých. Ale radost z toho výsledku taky nemám :-(


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

Tak já to prubnu. Dík. :-)


jakou máš nejradši...a víno červené mám vyzkoušené, ale fantazii se meze nekladou...:o)


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

Hořká, mléčná, osmdesáti procentní nebo je to jedno?


kousek čokolády nech rozpouštět na jazyku ve víně...vynikající...:o)

 


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

To se musí chuťově dost tlouct, ne? To jsem ještě nezkusila...


díky za vysvětlení...myslím, že není důvod k chandře, Amerika je daleko, Bůh vysoko...naše životy záleží víc na nás samých.

dobrá kombinace je i čokoládu zapíjet vínem...:o)


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

aleši, jspu lidé, kteří momentální chandry zapíjejí alkoholem a ženy, které totéž zahánějí Studentskou pečetí, třeba... :-))


Josephina
09. 11. 2016
Dát tip

ale záleží na postu, ale často to platí, to jooo!


jakou čokoládu?


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

mě připadá, že se demence už pomalu stává normou, ...ale já nemám tu čokoládu.... :O)  ...to pustí... :-)


agáta5
09. 11. 2016
Dát tip

myslím, že už je možný cokoli a normální lidi budou za chvíli k vidění jen v rezervaci :)))


IQ nick
09. 11. 2016
Dát tip

Jo, třeba se ti dva dementi nějak domluví, jen jestli to bude Čechům ku prospěchu.... a já tady nemám dost čokolády... :-(


nějaká narážka na USA...? :o)

můžeme být rádi, že Donald má české vazby, třeba se to povede zhodnotit...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru