Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvonečky trdlaté Lulí

12. 11. 2016
12
12
1407
Autor
Movsar

To sníh

„To sníh,“ řekl Ube a zvedl prst jako neznámý človíček, když volá domů. A po tváři mu přešel smutný smích. V Nigeérii ho nikdy neviděl, až tady. A připadal si jako trosečník v bílém moři. Taky měl trochu strach, jaký mívají mladíci jeho kmene, když se prvně ženám koří. Je to podobné: přiloží dlaně a na druhé straně to roztaje. A po tváři mu zas přešel smutných smích. 


Rudý gentleman

Do tramvaje přistoupil milovník žen, rudý gentleman. A protože se mu ve dveřích nějaká zalíbila, pravil na její účet: „Debilka..“ A ještě se ohlédl, jak se to dělává v amerických filmech a jak to mají ženy rády, a dodal: „Pičo jedna.“


Zvonečky trdlaté Lulí

Jde s nimi pyšně světem, jde s nimi zimou i létem. A v zimě studí a píchají do dlaní a v létě svítí sněhem. A muži jsou vůbec rádi, jak jim do snů zvoní, jak jimi ta holka celá voní. A je taková Lulí v každém městě, každé ulici a snad i v každém domě aspoň jedna. A kdybys je postavil všechny k sobě, byla by z toho celá louka rozkvetlá prvními kvítky.


Příběh k lehkému snění

Čte vestoje, Jo Nesbo žůžo je. Přes ruku má tašku s nápisem Univerzita Karlova a ústa má libová, ta holka v tramvaji. Jedeme pátkem domů, unavení týdnem převráceným vzhůru nohama a hledíme okénky ven. Zato tahle čtenářka je svěží, řeší složité vztahy lidí a vůbec záhady země, kde věčně sněží. A jak je mírně rozkročena ve svém čtení, sama sebou píše příběh k lehkému snění.


12 názorů

Herpes123
14. 11. 2016
Dát tip

Krásné... Líbí se mi všechny :) 


Movsar
13. 11. 2016
Dát tip

potěšili jste mě návštěvou a milými zprávami, přátelé. díky i za lulí.


Lnice
13. 11. 2016
Dát tip

zajímavý název, Movsare.-)


............prostě.........prímovní.........*/**


sama sebou píše příběh k lehkému snění.

 

ako aj za to predtým /*


Movsar
12. 11. 2016
Dát tip

k: :-))

g: taky dík


Kočkodan
12. 11. 2016
Dát tip
Rudý gentleman zase napsal příběh k lehkému klení.

Gora
12. 11. 2016
Dát tip

Pokračování Ubeho příběhu zas rozesmálo mne...a holka v tramvaji dojímá...díky za vše:-)


Movsar
12. 11. 2016
Dát tip

snažím se, ono jí je vlastně kolem nás pořád dost. díky.


Movsar
12. 11. 2016
Dát tip

pátek, dopoledne, zastávka národní třída. mě taky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru