Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

paschvil

Výběr: Bix
02. 04. 2002
13
0
4210
Autor
hermit

pro haijin za stručnost

paschvil

 

 

beránek? proč zrovna beránek ?!?

 

(ježíš si čte svitky

od mrtvého moře)


Mikimys
04. 05. 2002
Dát tip
To je fakt dobrý...jen si myslím, že to spousta lidí nepochopí, protože o takovejch věcech nemá ani páru...:-((

Vaca
16. 04. 2002
Dát tip

vyo
08. 04. 2002
Dát tip
...alebo vo vatikánskych katakombách sa našla mŕtvola krista...

Bhati
08. 04. 2002
Dát tip
Nepublikoval už s tohle někdy? Nebo někdo něco podobného? Nebo jsem to viděla ve snu? :-()

Bacil
06. 04. 2002
Dát tip
Krásně čisté...

Fasik
05. 04. 2002
Dát tip
hůůůůůů, to mi nějak hlava nebere :-))))

Bix
04. 04. 2002
Dát tip
pre mňa to nie je blbina kritiky nečítam :o) veľa, oveľa viac...

Climaster
04. 04. 2002
Dát tip
no po přečtení kritik jsem tak trochu hodně mimo...a pořád nic...:o)

Ribi
04. 04. 2002
Dát tip
? posaď sa --- upokoj sa --- upokoj sa --- vedel si že bola súťaž pre deti---ako si predstavuješ mier --- a nikto si nesadol a najmä nečítal tak potom asi preto --- mi ani jeden obrázok nepovedal nič

Mythus
04. 04. 2002
Dát tip
ahoj hermi! vidím v tom asi viac významov, ako je to zdravé. Občas stručnosť na úkor výrečnosti robí divy...neviem, asi som to zase nepochopil tak, ako to malo byť. Sakra, budem zakomplexovaný ešte viac, ako som! Bojím sa, že keď sa pustím do ďalšej tvojej sa táto situácia bude opakovať znova... hooooaa! denis pá (tip tentoraz dám...aj keď som sa asi netrafil do toho tvojho, našiel som tam čosi pre seba...)

Ale nemáme se tady pouštět do žádnej náboženskejch promluv, že ne? :o) *

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
neumím nakreslit beránka, leda v bedýnce.... to jsem nikdy nečetla, asi budu musit :o))) je to šlágr, ne? svitky od mrtvého moře, nějaká detektivka??? :o) *

Snědl jsem beránka s bílou polevou. Na procházku vyšel s menší prodlevou na březích zbytky mrtvého a bylo jich tam moře

hermit
02. 04. 2002
Dát tip
:-))))) no, jako detektivka... ;-))))

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
Monty: dobrý dobrý.potleeeeeeesk!!! hermit: to jsem si myslila, škoda, že už na detektivky nejsem, když jsem byla malá, přečetla jsem skorem všechny Sherlocky Holmese i Agathy Christie...dokonce jsme i v prváku ve škole hráli asi hodinové divadlo Deset malých černoušků, je to stejně tak napínavé??? Stanisav: až po Vás, sire :o)

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
omlouvám se, Stanislavovi za změnu, neplacenou a nelegální změnu jména...žádám doplatek, děkuji

hermit
02. 04. 2002
Dát tip
napínavý... pro mě jo... ale nečetl jsem zdaleka všechno, jen úryvky... svitky popisují mj. život Krista a prvních křesťanů ale byly napsány PO Ježíšově smrti.... no v básničce takovej jako vtip, ale vtip to vlastně ani není... ;o)

hermit
02. 04. 2002
Dát tip
Proč se ozýváš, Stanislave? Co jsi udělal s hubertem, coooooo???? :o)))) No dobře, mám dneska poučovací den. Co taky s pondělkem. :o)))

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
ehm, teď jsem něco zjistila :o))) já jsem magor magorská :o))) Já jsem to napoprvé četla.."ježíííš, čte si svitky od mrtvého moře" :o))) no nic...tím to nabylo úplně jiného smyslu nesmyslu :o))) Milý Stanislave, asi ví, pro koho to píše :o)))))))))

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
Stanislav: proč ty se nejmenuješ Standa Hložků, no? Pověz! Víc by sis potom rozuměl s Vaškem Vydrů :o)) Musím podotknout, že hubert byl nudnej na úrovni Nuitíkově, takže jsem nic nepozorovala :o) Tykadla jsou dnes v opravně, to bude asi tím.ouha, co když pošlou šifrovanou zprávu a ten opravář ji rozšifruje? To bude konec mé generace.ouha ouha, chvíla dlouhá, musím letěěěět...ti dnešní mimozemšťani, co?

Nuitíku, hele, jakej Standa Hložků, Standa Hložků je echtovní blb a v těch kombinézkách, co v nich trdloval s Péťou Kotvaldem za Haničkou Zagorovou, vypadal jak ještě větší, blb teda myslím, a ani nejspíš neumí číst ani psát!

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
Monty :o)))))))))))))) wooooow :o)))) Standa Hložků uváděl Magion nebo Vegu, to druhé uváděl další echtovní blb: Jančařík, ani nevím, jak se jmenuje křestním, nevadííí...vždycky měl takový krásný modrý odlesk kolem svých kudrlinek :o))) teď je ten magor samá jizva a pořád si hraje na mladíka...tfůůůj. jestli umí číst nebo psát, to nevím, nemá cenu se ho ptát písemně, že ju? A když bych se zeptala přímo, mohla bych třebas ještě zjistit, že neumí mluvit, škoda slov :o))))))

Nuitík: Já dělala externistu v dětský redakci ČT, já viděla Hložka i toho druhýho, viděla jsem, jak jsou blbý! Hložek byl milej a hodnej, ale neuměl přečíst text, aniž by se šestkrát nezakoktal, furt se smál, protože byl hodnej, ale v hlavě měl vykradýno! I takový lidi jsou, jasně. Ale - JAKKOLI SPOJOVAT STANISLAVA HLOŽKA SE STANISLAVEM VAŠINOU, NEJLEPŠÍM ŽIJÍCÍM AUTOREM NA PÍSMÁKU I VŠUDE KOLEM NĚJ, TO JE SKORO SVATOKRÁDEŽ, KURVA, I KDYŽ NEJSEM KATOLÍK, COŽ MNE PŘEVELICE MRZÍ!

Wopi
02. 04. 2002
Dát tip
já bych se vrátil k hermitovi... skvělé, poustevníče! ****

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
Monty: kdo je a nejni katolík se již ukázalo jinde :o)) konec debaty o standovi a jančaříkovi, ještě bychom mohli pohoršovati autora...na toho jsme jaksi během naší zaujaté debaty pozapomněli :o)

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
bum, viď? to je rána...:o))) kdyby Ty ses furt nevykláněl z toho okna, ale to by se Ti mohlo říkat třebas třistadvacettřikrát a pořád by ses vykláněl, inu jakáž pakáž, nepůjdou k nám, nepůjdou od nás :o)) anóbrž, exot nuitík zdraví ....

Wopi
02. 04. 2002
Dát tip
to je pravda

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
těší mě, bambas mladší....

gd
02. 04. 2002
Dát tip
hle, beránek boží, rituálně zabit v upomínku na Abrahama, toho starého senilního pitomce, který by klidně vlastního syna podřízl jako ovci...

gd
02. 04. 2002
Dát tip
mám dneska nějakou antikatolickou... to dělají ty propařený velikonoce...

Beránek boží je červenej křížek na bílým poli? Já myslela, že to je obraz od Mondriana. Ale konec konců, proč ne. I hlávka zéli může bejt beránek boží. Když je beránek boží kardinál VLK, tak je možný úplně všechno. NU, PAGADÍ!

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
nepanimájem pa rusky, ale nevidím žádný obrázek, jen slušivý rámeček s křížkem uvnitř :o/ s antikatolickou nic nenaděláš....adios, развитой мальчик.... :op

Wopi
02. 04. 2002
Dát tip
no - křížek JE toho znakem, ale stává nastojato obvykle....

gd
02. 04. 2002
Dát tip
já ho vidím perfektně... zkus http://geocities.com/plch.rm/Afrika/tabaski.jpg co je razvitoj, nějak mi to vypadlo...?

Wopi
02. 04. 2002
Dát tip
gd - tak tam TAKY neni nic

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
jestli se to, co jsem tam švihla čte razvitoj, potom to mělo být vyspělý chlapec :o)))) nic lepšího už mi tam nevylezlo :o)))))

gd
02. 04. 2002
Dát tip
tak... po velkém vyšetřování jsem zjistil, že možná bude chyba v uvozovkách, třetí pokus a jestli to nevyjde, tak bůj opravdu je a tuhle blasfemii prostě nedovolí... pokus č. 3 - hle, beránek boží!

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
vidím prd! :o/

Bůh JE. Kaj se, gd, a zpytuj svý svědomí. Nevidím nic. Teda... vidím červený křížek v bílém políčku.

gd
02. 04. 2002
Dát tip
vy si ze mě děláte srandu, já to vidím dvakrát nad sebou, to není možný... tak si probůh okopírujte http://geocities.com/plch.rm/Afrika/ do příkazovýho řádku a je to ta poslední fotka dole, ale jestli tohle nevyjde, páchám sebevraždu na prahu chrámu páně s žalostným: "bože, bože, proč jsi mne opustil...?"

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
gd: tfůůůůůj...je mi zle...

gd
02. 04. 2002
Dát tip
takže jsi to viděla... ostrý, co?

Wopi
02. 04. 2002
Dát tip
No, takhle je to vidět... ale ten červenej křížek je skoro hezčí....

gd
02. 04. 2002
Dát tip
nazgul: jenže tohle není kečup, chlapče...

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
gdyž jsem to viděla, padla jsem do mdlob, dneska už podruhé :o)))

lidka
02. 04. 2002
Dát tip
za paschvil *, ostatní no comment

lidka
02. 04. 2002
Dát tip
probůh dost, já ty mrtvý kozy už vidím dokonce dvakrát....

hermit
02. 04. 2002
Dát tip
gd: sorry, ale nechtěl by sis tyhle fotky strkat někam jinam? a vůbec... :-//

Nuitík
02. 04. 2002
Dát tip
naštěstí ty obrázky nevidím...končím...omlouvám se za debatu

gd
02. 04. 2002
Dát tip
hermite, sorry, klidně je smázni... ale bylo to k tématu, protože tohle jsou berani obětovaní při svátku tabaski v senegalu. je to muslimskej svátek, kterej ale vychází ze vzpomínky na obětování beránka abrahamem. je to dost krvavá záležitost, ale to je zabíjení kapra taky... sorry, nechtěl jsem obtěžovat... můžeš-li, smažme to.

hermit
02. 04. 2002
Dát tip
smazat to neumím, ale to je jedno... nechme to, dává to tý mý blbině zase trochu jinej kontext...

dablik008
02. 04. 2002
Dát tip
*! aneb prichazi jaro, kalhoty i basne se krati ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru