Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

15. 11. 2016
3
13
726
Autor
xardaska

Dnes se mi nevím proč,vybavila básnička,kterou jsem napsala v 9 letech.Asi už začínám být infantilní:-)))Pan Liška byl kostelník v našem místním kostele

Pan Liška a pampeliška.

Pan Liška je pampeliška

pampeliška voní a pan Liška zvoní

čímpak je ten náš pan Liška

ptá se výra pampeliška?

Nevím čím,nevím čím-odpoví jí výr

Výre,výre ty to víš

nikomu to nepovíš.

Vím,vím,vím nikomu to nepovím

Prosím o shovívavost,byla jsem dítě,když jsem to psala a vůbec nevím,proč to tady zveřejňuji.Určitě v tom není žádný hlubší smysl,ale vrací mi to vzpomínky na dětství,na dobu bezstarostného života,kdy jsem neřešila co bude zítra,protože to za mě řešili rodiče. V té době jsem objevovala kouzlo psaného slova a četba mě úplně pohltila.Dokázala jsem hodiny a hodiny číst a zapomínala na vše kolem sebe.Četla jsem vše,co mi přišlo do ruky.Prožívala jsem stovky životů a stovky dobrodružství.

Dnes nečtu,nemám čas(nebo se na ten čas jen vymlouvám?)

Žiju si svůj prázdný a nanicovatý život,už nejsem Scarlett z "Jihu proti Severu",nejsem báječná Angelika,nebojuji s draky,neřeším záhady.Proč jsem opustila své sny?Chtěla bych je zpátky.

Už slyším ty kritické hlasy:proč tu ta ženská takhle fňuká?Proč tedy se svým životem něco neudělá?

Vážení přátelé ano:-)))

Začnu zase číst a chtěla bych zase začít psát a občas něco zveřejnit i tady.Jsem připravená na kritiku,protože i když se písemně vyjadřuji moc ráda,určitě nejsem žádný literální ani básnický talent.

Tak mě prosím berte s rezervou,jsem tu mezi vámi naprostý nováček a nemůžu se rovnat tomu,co tu píšete.Ale děkuji i za kritické ohlasy pokud nějaké budou.-)

Dane,tys mě sem nasměroval,tak mi prosím drž palce.-)


13 názorů

xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

třeba jsme se tam potkali:-))


Vitex
18. 11. 2016
Dát tip

To já taky :-) (19.)


xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

děkuji za zastavení,možná jsem z jiného století:-)


xardaska
18. 11. 2016
Dát tip

děkuji za zastavení,možná jsem z jiného století:-)


Vitex
18. 11. 2016
Dát tip

Možná můj největší zážitek za poslední dobu tady :-) Škoda, že je přímo součástí textu tolik komentáře, ale před pár stoletími takové prology a epilogy byly třeba úplně normální a tady se to dost podílí na výsledné emoci.

*


xardaska
17. 11. 2016
Dát tip

tak děkuju za upozornění,to jsem fakt nevěděla


Kočkodan
17. 11. 2016
Dát tip
Jsem shovívavý i k tomu, že jsi mi (a možná nikomu) neposlala avízo. Když reaguješ na něčí reakci, tak to prosím dělej, pak se o tom určitě dozvíme. Ale jako nováček nemůžeš samozřejmě ještě všechno vědět. :-)

xardaska
17. 11. 2016
Dát tip

:-))děkuji za přivítání a shovívavost k mému dílu


Kočkodan
17. 11. 2016
Dát tip
Vítám te v nasich radách. Necht nikdy nenastane den, kdy bys svého príchodu horce litovala. A podobnou básnicku by mozná nekteré díte nenapsalo ani v devíti a pul. ;-)

xardaska
17. 11. 2016
Dát tip

děkuji,to je moc milé tak já něco ještě zkusím napsat


piš.....budu tě číst..............uvítací tip


xardaska
16. 11. 2016
Dát tip

Je to jen dětská rýmovačka:-)


Gogin
16. 11. 2016
Dát tip

jako ta báseň má v sobě velice dobrý zárodek...ale je to takové nedotažené ... zkus vymyslet nějakou pointu


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru