Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U bazénu

02. 04. 2002
2
0
1831
Autor
roštěnka

- Dám ti hádanku: stojí tři muži u bazénu, všichni mají mokré plavky a mokré vlasy. Jak poznáš který umí nejlíp šipku, kdo zaplave stovku podminutu a kdo se nepostí okraje a jen tak se cachtá?
- Hmmm...no to vážně nevím.
- Tak já ti to povím: Těžko.
- Phh, to je fór...Jak tě to napadlo?
- To víš já už dlouho sedím u bazénu a šplouchám si nohama – pozoruju je.
- A proč si taky nezaplaveš?
- Neumím šipku.
- Na suchu se jí nenaučíš.
- Hm.
- Čekáš, že tě tam někdo shodí
    ... a nebo ... ti ukáže schůdky?

roštěnka
02. 05. 2002
Dát tip
Smysl to má ten, že se do bazénu nemusí skákat po hlavě. Také lékaři před tím varují, je lépe se nejdříve osmělit.

Bacil
13. 04. 2002
Dát tip
Hodně :-))))

Mpj
10. 04. 2002
Dát tip
Tak jó!!!! Vyražme všichni k vodě a čůrejme, čůrejme jak je libo!! :-D ;-) Co myslíš, kolik nás bude třeba ke zbarvení takový Vltavy? :-)))))

Bacil
09. 04. 2002
Dát tip
Ale ono čůrání většinou bacily neobsahuje... já bych vůbec nikomu nenadával, že čůrá do vody, pokud je tam dost vody, aby se to rozředilo :-))

Mpj
08. 04. 2002
Dát tip
Bacil: Třeba takový malý dětičky a pak je bazém plnej všelijakejch Bacilů, že? Taková pěkná ... jak to říct ... no prostě blbůstka ;-)

Bacil
06. 04. 2002
Dát tip
Takové... miloučké. Mimochodem, do vody čůraj nejen ryby :-))

Gabriel
02. 04. 2002
Dát tip
Šup do vody doufám ,že umíš plavat Jinak tě s tama budu muset tahat

roštěnka
02. 04. 2002
Dát tip
no to právě ještě nevím...

Když jsem hrála SIMS, tak jsem lidem v bazénu schůdky brala. A oni v tý vodě umřeli. Umřít mokrej je na pytel. Jo a šipku taky neumím. *

roštěnka
02. 04. 2002
Dát tip
Monty: SIMS? Umřít mokrý? Jak v kterém bazénu...ale v moři by to šlo.

SIMS, to je taková hra. Počítačová. Máš tam lidi a můžeš s nima dělat co chceš. Taky umřít můžou. Když jim třeba sebereš ty schůdky v bazénu. Umřít mokrá bych nechtěla ani v moři, protože mokrej člověk je kluzkej a já fakt nechci po smrti dělat baktériím klouzačku, no.

roštěnka
02. 04. 2002
Dát tip
Monty a jsi si jistá, že když umřeš na suchu, zůstaneš suchá?

roštěnka: Já si nejsem jistá ničím, ale umřít plavmo prostě nechci. Protože do vody čůraj ryby.:o)

roštěnka
02. 04. 2002
Dát tip
Tak to chápu - čůraj a nejen to.

tOjik
02. 04. 2002
Dát tip
pEkny, mooc pekny. T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru