Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbírka Haiku

Výběr: whispermoonlite, a2a2a, snake_01
23. 11. 2016
27
68
5163
Autor
Můra73

 

haikukniha.cz

 

Právě vychází moje první samostatná knížka haiku. Texty jsem vybírala ze šuplíků s popisky 2009 - 2016.

Autorem ilustrací a obálky je Emil Sláma.

 

Knížku je možné objednat zde nebo zde


68 názorů

Můra73
27. 12. 2016
Dát tip

... Díky :)


Můra73
14. 12. 2016
Dát tip

Děkuji Ti, vlčku. Dej mi pak, prosím, zpětnou vazbu. 


Jéé, jak mi to mohlo uniknout, velká gratulace Můrko, super, koupím  ))


posílám blahopřání Můro


guy
09. 12. 2016
Dát tip
Gratuluji!

snake_01
03. 12. 2016
Dát tip

Pro všechny jen poznámka pod čarou:

Pokud knihu přečtete, můžete ji ohodnotit zde:

http://www.databazeknih.cz/knihy/haiku-319514


Můra73
30. 11. 2016
Dát tip

Promenlivynick, Um, díky


vypadá moc dobře. a  určitě i tak se bude číst. :-)


snake_01
28. 11. 2016
Dát tip

Za sebe můžu jen dodat, že sbírku vnímám jako klíčovou pro pojetí haiku v češtině, a proto nepřichází v úvahu, abych odebíral výběr. Knížka (i autorka) si ho plně zaslouží, ať si o tom myslí kdo chce co chce... Navíc mi nepřipadá, že bych tu kdovíjak plýtval výběry... tekže nechápu, proč by to mělo být zpochybňováno.


Můra73
28. 11. 2016
Dát tip

Janino, :)


Janina6
28. 11. 2016
Dát tip

Jak to sleduju, asi bych vlastně měla být ráda, že mně ty výběry za upoutávku na sbírku nedali :-)


Umbratica
28. 11. 2016
Dát tip

Upřímně blahopřeji k vydání sbírky.


Lnice
28. 11. 2016
Dát tip

Katy , budu se těšit...s výběry si nedělej starosti, Tvoje sbírka si je zaslouží...je sice pravda, že v poslední době člověk neví, zda jsou výběry spíše pro legraci nebo z ironie (viz. Radovan)...nebo jak to vlastně je...ale , záleží na tom?.-) ...nezáleží....-) Přeju klidný předvánoční čas plný radosti.-)


Můra73
28. 11. 2016
Dát tip

Silenko, díky, Emilovi dám vědět :)


Můra73
27. 11. 2016
Dát tip

Jirko, je to pro mě hodně složitá situace, moc si Vaší podpory sbírky vážím. Zároveň se ale dění kolem výběrů dostalo k hranici, která pro mě přestává být únosná.


Silene
27. 11. 2016
Dát tip

Nádherná obálka, byla jsem se tu kochat již několikrát... O vnitřních kvalitách a ucelenosti vůbec nepochybuji.

 

 

 


a2a2a
27. 11. 2016
Dát tip

Milá Katko, výběr slouží i k upoutání pozonosti na díla, která za pozornost stojí. Není sebemenší důvod ho odebírat. Kdyby kategorie sbírek byla zde víc zřetelná a ne jen skryta mezi žánry, kam téměř nikdo přímo nechodí, pak by to bylo o něčem jiném. Navíc je to první autorská kniha haiku zde na písmáku (nepočítám almanach dvaceti či třiceti autorů) a k tomu ještě doporučena náležitou autoritou mimo Písmák (jméno my nyní vypadlo). Ale pokud na tom budeš trvat, tak ho za týden, až bude kniha v dostatečném povědomí, odeberu.


Můra73
27. 11. 2016
Dát tip

Adélkalaide, ano, mělo by to být možné


Můra73
27. 11. 2016
Dát tip

Leni, budu moc ráda, když se přidáš, dám včas vědět :)

 


Gratuluji!!! Bude to možné zakoupit v našich knihkupectvích?


Lnice
26. 11. 2016
Dát tip

na haiku výlet bych tentokrát moc ráda přijela, s knihou pod paží, kvůli podpisu.-)))


Můra73
26. 11. 2016
Dát tip

... jsem v určitých věcech hodně neohrabaná... Jsem moc ráda, že jsem na knížce mohla spolupracovat s Emilem (zde Grafik)... Moc děkuji!


Můra73
26. 11. 2016
Dát tip

Rabb, Rybičko, dějuji


rybkaH
25. 11. 2016
Dát tip

jestli jsem si nemyslela, když jsem pročítala novinky v Dharma Gaia, že to budeš ty! Gratuluji!


Rabb
25. 11. 2016
Dát tip

Přidávám se gratulaci! Vždy je skvělý číst o úspěších druhých písmáků :-)


Můra73
25. 11. 2016
Dát tip

Oldjerry, Lakrov, Janino, Ušáku Také Vám děkuji za gratulaci

over, do neděle by měl být připravený kanál, kterým budu moci poslat knížku podepsanou, ozvu se Ti :)


Oldjerry
25. 11. 2016
Dát tip

Milé Můroviště,

jednak ti přeji stálé zdraví ku svátkovi tvému a zároveň ti blahopřeji k první knížce i s jejím neopakovatelným  pocitem...  Ať ti to i nadále píše jako dosud a měj hezké dny a radost ze života.Oldjerry/ jarda


Lakrov
25. 11. 2016
Dát tip

Gratuluju!


Můra73
25. 11. 2016
Dát tip

StvN, opakuješ se, Tvou první narážku jsem nepřehlédla, jen 

Tě pro formu haiku nepovažuji za autoritu. 


StvN
25. 11. 2016
Dát tip

Hlavně, že ti nevadí, že tvrdíš, že píšeš haiku, přitom haiku nepíšeš.


Janina6
25. 11. 2016
Dát tip

Už objednávám na Kosmasu. Dám si ji pod stromeček :-)


hurá!


over
25. 11. 2016
Dát tip

velká gratulace...holt někdo v mé knihovně bude muset opustit první řadu :) až knihu zakoupím, bude možné do ní získat autorčin autogram?


Můra73
24. 11. 2016
Dát tip

... Aleši, děkuji za vklubení :)


Můra73
24. 11. 2016
Dát tip

Moc děkuji za smršť gratulací, mám radost.

Svou první chvilku slávy si už knížka užila na vernisáži Emilovy výstavy Bilance.  

Místo klasického čtení chystám začátkem příštího roku další "haiku výlet". Akci oznámím s dostatečným předstihem a budu moc ráda, když se zúčastníte.

 

 


oran
24. 11. 2016
Dát tip

gratuluju.


Lnice
24. 11. 2016
Dát tip
Ze srdce gratuluji...:) knihu si určitě koupím*

StvN
24. 11. 2016
Dát tip

Jenom škoda, že to nejsou haiku :) 

Anakreon, to co píšeš, je hodně omezené. Za prvé východní kultura je v té západní zakořeněná již po staletí. Jak myšlenky a filozofie, tak věda a technologie. Algebra, střelný prach, keramika... Za druhé velikost kultury se dá poměřovat různě, například v rámci obcí, krajů, států, světa atd. Nedá se říct, co kam patří a nepatří, všechno je propojené. Můžeš říct, že do Čech nepatří víno a na Moravu nepatří pivo. Jediné, co se dá soudit, jsou konkrétní věci. Haiku je konkrétně normální umělecká forma a není na ní nic špatného. Takže ne jen, že jsi xenofob, ještě k tomu jsi pitomec :)


http://www.kosmas.cz/knihy/183567/mijim-se-s-mesicem/

i zde má Katka svůj podíl...

vydavatel i ilustrátor je stejný...


a2a2a
24. 11. 2016
Dát tip

Aleši, a to jsem po sobě 2x četl. O tom almanachu nevím, ale i tak zřejmě jde o první ucelenou sbírku jednoho autora.


gratuluji a přeji, ať se haiku ve tvém podání daří.*

píšu si další jméno na seznam "co je třeba koupit pro potěšení"...


a2a2a: první písmácký almanach haiku dával dohromady snake 01 už v roce 2012, myslím, že se to jmenovalo Míjím se s měsícem.

A ilustrát je zajímavý ekvivalent ke slovu ilustrátor...:o)


a2a2a
24. 11. 2016
Dát tip

Milá Katko a milý Emile, dva skvělí písmáci a navíc nejen jako umělci, ale také nezištní ve své ochotě pomáhat jiným. Katka zde učinila a dále činí hodně pro propagaci i zvládnutí haiku, o které zde je zvyšující se zájem a o to více může být její kniha inspirující, zvláště, když její haiku tady byla přijímána vždy s velkým ohlasem. Samozřejmě, že knížku musím mít a to kvůli oběma, básnířce i ilustrátovi. A poněvadž jde pravděpodobně o první písmackou haiku knihu, zaslouží si pozornost a proto i můj výběr.


Petr.II
24. 11. 2016
Dát tip

jo, .... *

gratualce + objednávám na Kosmasu :-)


Janina6
24. 11. 2016
Dát tip

No konečně! Upřímně blahopřeju :-)


vypadá to, že ten dlouhodobý košík na kosmasu budu už muset konečně zaplatit… :)  – obálka se mi taky moc líbí.


mauria
24. 11. 2016
Dát tip

ještě jednou velká gratulace a přeji knížce i Tobě úspěch


Zbora
24. 11. 2016
Dát tip

Gratuluju :)

Křest bude?


Gora
23. 11. 2016
Dát tip

Ještě jednou...ať z ní máš radost ty i tvoji čtenáři:-)


Gratuluji, co nejdříve si ji koupím.


gratulace+klub...


agáta5
23. 11. 2016
Dát tip

já ty genderový rozdíly podle nicků nepoznám. kvůli blbýmu komentáři nebudu studovat přece profil každýho xenofoba :)) 


Gerty
23. 11. 2016
Dát tip

Ode mně upřímná gratulace. Koukal jsem na ukázky na stránkách nakladatele - a líbilo se. Zkusím si to objednat v prodejně Kosmasu, abych podpořil všechny, kteří dostávají knížky k čtenářům.


Anakreon
23. 11. 2016
Dát tip

To nechápu, to je na mě nebo na můru. Já jsem totiž on, ne ona.


agáta5
23. 11. 2016
Dát tip

můro, gratuluju :)

anakreon, hm... je fajn, že si se i sama označila, ušetřila jsi všem práci :)


Deepness
23. 11. 2016
Dát tip

Gratuluji a těším se na knížku Můro.


Anakreon
23. 11. 2016
Dát tip

hm, a proč haiku... Proč ně evropský sonet. Je to jak s uprchlíkama, vše co není z Evropy stojí za nic a nijak to naší kulturu neobohacuje, ba naopak. Nuda, nuda nuda. To haiku byl evropě čert dlužnej, stejně jako islám. Vše co je z východu stojí za nic. Od té doby co se západní kultura začala obhacovat od jiných kultur nastala její dekadence. A nazývej si mě klidně šovinistou a nebo xenofobem. Stojím si za tím. Naše kultura je naše kultura - a stejně jako do ní nepatří burky, kebab, tak do ní nepatří ani buddhismus, haiku harekrišna a jiné sračky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru