Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrana před napadením PC

24. 11. 2016
0
2
216
Autor
PÁTER

Jak se bránit proti vyděračským virům?Neotvírejte přílohy e-mailových zpráv od neznámých a podezřelých adresátů.Pravidelně zálohujte svoje data. V případě nákazy se počítač jednoduše přeinstaluje a zašifrovaná data se mohou obnovit i bez placení výkupného nebo nutnosti je odšifrovat.Externí disky nebo jiné úložné systémy, na které jsou data zálohována, by neměly být neustále připojeny k počítači. Minimalizuje se tím riziko, že se vyděračský virus zabydlí i u zálohovaných dat.Pravidelně aktualizujte operační systém i jiné programy. Znesnadníte tak práci počítačových pirátů, kteří se snaží objevené trhliny zneužít k propašování škodlivých kódů.Nutné je také pravidelně aktualizovat antivirový program, případně jiné bezpečnostní aplikace.Nepoužívejte programy, pro které již výrobce ukončil podporu. Hrozba nákazy například na Windows XP je mnohonásobně vyšší než u novějších verzí tohoto operačního systému.


2 názory

Diana
25. 11. 2016
Dát tip

Díky! Tyhle rady jsou cenné..


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru