Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slzy Moreny

27. 11. 2016
1
0
388
Autor
amoresperros
Slávští dokázali integrovat tisíce emigrantů z Řecka, Vietnamu i Ukrajiny. Je tedy nežádoucí považovat Čechy za xenofoby! My nemusíme nikomu pomáhat, je to Naše dobrá vůle. Jejich problémy jsme nezpůsobily. Jde o bezpečnost, prosperitu, slávu lidí a Naší země! Např. Vietnamci pracují převelmi a bez větších problémů se do Naší společnosti začlenili; váží si Naší humánosti. Naopak muslimové Námi pohrdají, srdce bijí v nenávisti. Nepřichází v míru a určitě pro Nás nebudou chtít dobrovolně pracovat. Bohužel lidičky, kostky jsou vrženy a přítomnost s budoucností o našem osudu rozhodnou. Můj názor na muslimské imigranty? Strom poznáš podle jeho plodů! Vidím život a smrt, krev a sperma, zkázu a temnotu. Oni neodejdou po dobrém, mají zálusk na Naše a celou Evropu. Chtějí celý svět, dokonce i nebe a to za jejich ropu! Když si je vezmete objektivně, tak potřebujem pomoct My před nimi. Spasit se můžeme jedině sami. Aut viecere aut mori, rozum a Bůh s Námi; Pro Evropsko-Antickě děti!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru