Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukrytý v poupěti

28. 11. 2016
1
4
578
Autor
Tym

Dítě se srdcem bojovníka
Bojovník se srdcem dítěte
Ten který nikdy neutíká
stařec co čeká až rozkvete


4 názory

Oldjerry
28. 02. 2018
Dát tip

S tou sebekritickou pózou se nikdy moc nestrefíš - nemůžeš přece obsáhnout  všechny způsoby chápání, které má každý čtenář jiné. Vyber si věci, které vyjadřují něco pro tebe důležitého. Při tom, jak píšeš, se domnívám, že hodnocení deseti bude asi takové: jeden sensace!, čtyři  docela dobré, tři napíšou místy to... předposlední o čem to je? a jeden  no...  a nedopíše: panebože.  Nebo docela jinak... fór je v tom (a vím, o čem píšu), že i tobě budou TVÁ vlastní slova  tištěná v ukázněném tvaru  nějaká jiná.  Sobě jsem udělal knížek pět, ve třech jsem spoluautor a i v té poslední se mi trochu zúžil dech, když jsem četl svá vlastní slova... To nechtěj s nikým řešit - to prostě musíš rozhodnout. Chci, nebo nechci...


Tym
20. 02. 2018
Dát tip

Zdravím Jerry, v šuplíku toho je spousta, několik set, ale ne pouze miniatury, popravdě ovšem nejsem schopen rozeznat ty "kvalitní" od těch "nekvalitních". Pokud tě moje věci baví rád se podělím a uvítám reakce. Málokdo se zastaví aby hledal významy a tato miniaturka vyžaduje aby se člověk zastavil a zamyslel. Udělal jsi mi radost díky. T.


Oldjerry
31. 01. 2018
Dát tip

Je to jen obraz a jeho rub - ale napsaný  sevřeně a hustě... paráda. Nechápu, proč tyhle miniatury zůstaly tak nepovšimnuty... kdybys jich měl víc udělal bych ti z nich knížku (teď jsem poslal do tiskárny Měsíční povídky  (písmácké)... mám zrovna volno, bylo by to na to trata... ale chtělo by to  více děl -  aspoň pasesát či víc... aby se to vyolatilo dělat. Nemáš něco v šuplíku, taky chemiku?***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru