Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

subkultúra pôrodu

01. 01. 2017
0
2
498

Každú sekundu sa na svete narodia priemerne tri deti. Dole pod zemou sídli Huvčýž a preciťuje každé z narodených detí. Cíti trikrát za sekundu tú ranu, žiaru výbojok v pôrodnici, prvé zalapanie po dychu a nadýchnutie sa čerstvého smogu, a potom bum, zase, trikrát za sekundu v náhodne rozložených intervaloch. Niekedy iba jedno dieťa za dve sekundy. Inokedy desať detí za sekundu.

I svitlo Huvčýž (je to agender stvorenie, čiže nemá rod) v hlave, a začal si časové okamihy jeho pôrodných myknutí zaznamenávať.

Problém s pôrodom je ten, že nevieme presne určiť jeho moment v čase, v medicínskej praxi sa to určuje s presnosťou na minúty, pretože minútu trvá doba od momentu, kým začínaš vidieť hlavičku, až pokým to je celé vonka. Moment pôrodu sa niekedy taktiež zvykne niekedy zadefinovať momentom prestrihnutia pupočnej šnúry. Pre Huvčýž síce pôrod končil, keď prestal dráždec svrbiť, ale taktiež to značí, že Huvčýž preciťuje pôrody viacvrstvovo, zhruba 150-250 pôrodov súčasne cez seba.

Huvčýž mal v tomto jasno, on to začal cítiť od momentu, kedy bolo vidieť hlavičku, čiže okamih pôrodu bol pre neho toto. Tieto okamihy zaznamenáva Huvčýž automatickým senzorom, ktorý monitoroval nervovú aktivitu v oblasti, kde hlavička dieťaťa trie sa o dráždec, odborne nazývaný klitoris.

I Huvčýž sedí za počítačom a sleduje časovú os, i rozmýšľa on, ako ju interpretovať.

I potom si uvedomí, že body v čase sa interpretujú najlepšie buď graficky, alebo hudobne. Hudobne to bolo jednoduchšie, výskyt bodov v čase je frekvencia, frekvencia je zvuk, zvuk je hudba, na amplitúde teraz nezáleží. Stačilo zrýchliť frekvenciu momentov pôrodu niekoľkonásobne, ideálne 1500násobne (pri priemernej frekvencií 3 Hz to dáva priemernú frekvenciu 4500 Hz, čo je v rozsahu kde ľudské ucho vníma frekvenciu pri rovnakej hlasitosti najhlasnejšie).

I ozval sa jasný prierazný zvuk, plechovým modulovaným šmatlavým hlasom hovoriaci: "Dobrý deň, počúvate rádio Mikymaus. Pri mikrofóne vítame Ariela Hada, vedúceho oddelenia pre návrat pštrosov do pôvodnej formy. Pán Ariel nám teraz bude rozprávať o tom, ako to prebieha. Pán Ariel, ste tam? Pán Ariel nám vypadol, asi technická porucha, zatiaľ si pustíme pesničku, trošku šumu do toho signálu!". Potom sa ozval Merzbow - Nil Vagina Tape Loop. Huvčýž počúva Bacha, mazurku a mantácku folklórnu hudbu, takže za bežných okolností by nerozpoznal túto kompozíciu ako hudobnú, ale pochopil, že entita, ktorá kóduje informácie do frekvencií ľudského pôrodu, používa takúto hudbu na to, aby maskovala, že čosi vysiela.l

Huvčýž to začal počúvať pravidelne, a zistil, že toto rádio vysielajú dvaja youtuberi, Hovädzí mrož a Kvrlýk Belasý Obyčajný, ktorí sa striedajú tak, aby sa aspoň raz za čas mohli vyspať. Oni taktiež dokázali preciťovať ľudské pôrody, avšak taktiež ovládali tajné umenie zvané 産道, sandó, cesta pôrodu, v ktorej pôrod využívaš ako výrazový alebo bojový prostriedok. Toto umenie bolo možné naučiť sa jedine v kláštore 屁こき (hekoki, po slovensky Prďúch). Tento kláštor je ukrytý pod 福島第一原子力発電所 (Fukušima dai-iči genširjoku hacuden-šo, jadrová elektráreň Fukušima 1). Vďaka tomuto umeniu môže človek ovládať frekvenciu pôrodov na zemeguli. Najvyšší 段 (dan, stupeň) tohoto umenia dosiahli práve Hovädzí mrož a Kvrlýk Belasý Obyčajný, ktorí dokázali ovládať frekvenciu ľudského pôrodu priamo podľa vlastnej ľubovôle. Tí menej zdatní dokázali nanajvýš modulovať krátke úseky, alebo vnášať do nich šedivý šum. Jedno z najnádejnejších mien bol mladý ĎďđĐ, ktorý sa občas dokázal napojiť na vysielanie aj na dobu 20 sekúnd. Jeho odkaz ľudstvu znel: "Raz príde čas, keď všetci budú preciťovať všetky pôrody naraz, všetci zvládnu 産道 a tým bude ľudstvo naprosto prepojené touto sieťou od začiatku až do konca zemegule, a všetci budú komunikačne prehltení obsahom celého sveta, a všetci ľudia budú prečerpávať vedomie všetkých ľudí naraz, a potom sa ľudstvo posunie na nadúroveň, utvorí nadľudstvo a začne dobývať vesmír. Amen".

Potom bol ĎďđĐ odpojený, a na príjme sa opäť zjavil Kvrlýk Belasý. "Súbor genetických mutácií potrebný pre cit pôrodu je natoľko zriedkavá, že počet takýchto ľudí nikdy neprekročí 0,00104% v celej populácií, a nedá sa predvídať, kým sa dieťaťu nevyvinie vyššia nervová sústava a vedomie predovšetkým, keďže celá tá vec je záležitosťou vyššej nervovej sústavy, taktiež je v populácií málo mužov, pretože mali mužské genitálie, preciťovali pôvod skrz močovú rúru a žaluď, čo bolo značne nepríjemné a znemožnilo to rozvoj ich sexuality, obvykle sa toho v puberte nakoniec zbavili tým, že vyrástli do biologických kastrátov, a zakladali zbory sakrálnej kontrakultúrnej hudby a štvrťtónový tehotenský chorálny zbor Anarchia z Púchova. Tým pádom vzrástol počet agenderov, žien, elfov a morských panien, ktoré sa s touto schopnosťou rodili. Prirodzene je možné takýchto ľudí umelo sekvenovať, a tento gén im namiešať. Je to ale iba súbor genetických mutácií, ktoré s nejakou pravdepodobnosťou môžu mať za následok, že dieťa bude preciťovať, a nie je dedičný. V takom prípade vieme zvýšiť efektivitu na 33%. Takíto ľudia ale všeobecne majú ťažkosti sa rozmnožovať kvôli tomu, že psychicky sa zaoberajú rozmnožovaním sa celý život a preto nie je u nich možné vyhradiť mentálnu kapacitu na reálne rozmnožovanie, ktoré by im v takomto prípade už veľa nedalo. Takíto ľudia chcú vidieť výsledok, nie užívať si rozkoš. Takíto ľudia pociťujú ten nával hormónov, keď už vidíš hlavičku, a pociťujú to celý život a niekoľkokrát cez seba, vieš?"

Huvčýž už tomu rozumie, Huvčýž plače, atramentové slzy padajú do hlbín pôdy, narazili na podpôdu a tam sa rozplynuli v tvrdom kamení. Keďže Huvčýž nemá pohlavnú identitu, neplače za ničím iným než za tým, že už rozumie, už nie je jediný, už má malú rodinu a môže s ňou komunikovať cez spoločnú sieť.

Už to vedel. Našiel nový zmysel života. Pôjde do Japonska a nájde tajný vchod do kláštora 屁こ a naučí sa umenie 産道.

Na stránke levneletenky.cz kúpil letenku do Ósaky za 63€, nasporených mal 70, čiže minul všetky svoje úspory.

I už stál v rade na letisko, odlietal a zrazu, pasová kontrola, a on mal iba občiansky, pas nemal ani len vybavený, pretože bol dieťa šengenskej zmluvy, i zabudol na to, že je čosi ako pas potrebné.

Letenka mu prepadla a on dostal ako kompenzáciu od leteckej spoločnosti fľašu japonskej whisky おしっこ (Ošikko, cikanica), ktorá vyhrala cenu ochutnávačov whisky "Kryštálik Medený 2017" v kategórií "chuťovej vocas".

INZERCIA

!Bojujeme proti reklamnému smogu!

63,48% zo zisku z tohoto banera ide nadácií "Zastavme reklamný smog vo verejnom priestore!".

Tento baner sponzoroval pneuservis Turniket v Dolných Brčipachoch, časť High End Condominium Luxury Palace Shopping Avenue Residence. Turniket, pneumatiky, ktoré proste sadnú!

Trpíte nedostatkom medi? V ľudskej výžive by sa mal nachádzať aspoň 1 miligram medi denne. Meď je veľmi dôležitý stopový prvok ktorý je dôležitým stavebným prvkom mnohých proteínov a metaloenzýmov, pri metabolizme cholesterolu, syntéze červených krviniek, pre zdravé kosti posilnenie imunitného systému, a tak ďalej! Bez medi by sme neboli tým, čím sme. Pre pravidelný príjem medi do vášho organizmu, denne cmúľajte pätnásť minút medený drôt z Drôtovne Krompachy! Medený drôt Drôtovňa Krompachy, váš ideálny partner zdravia až do hrobu! V ponuke taktiež zinkový plech.


2 názory

záver je inzercia. reklamný smog. to nesúvisí so zvyškom textu. takže to je asi okej:)


Lakrov
04. 01. 2017
Dát tip

Hezký nápad, ten tvůj Huvčýž, hezká další vymyšlená slova (...Prďúch...),  čím blíž ke konci, tím je v tom textu pro mě větší zmatek,  takže to nějak nedokázu ocenit jako povídku.  Snad je na vině (pro mě) přiliš mnoho cizích slov, a nemyslím ta slovenská.  Přeju lepší čtenáře.  


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru