Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

02012017

02. 01. 2017
6
10
718
Autor
Šmodrcha

senryu

koukám, jak se ve sněhu na zápraží prošla kočka, vidím její stopy u květináčů a napadlo mne...

https://drive.google.com/file/d/0B7JKu-ihikObYzRNUVRDWTI4eVk/view?usp=drivesdk

 

 na zápraží sníh

zebou kočkám tlapky? - brrr!

zpátky do bačkor!


10 názorů

Šmodrcha
28. 01. 2017
Dát tip
Tak jsem plný rozporů, některé haiku z FB Denní haiku se mi moc líbí - jiné ale obsahují pro haiku nepatřičná slovní spojení. Mráz číhá, sáňky se těší, hvězdy závidí a podobně. Možná se Ti to zdá hluboké, ale haiku to není. Jiné věci ale vyznívají zajímavě a haiku jsou :)

Šmodrcha
28. 01. 2017
Dát tip
28.01.2017 03:20:52 Šmodrcha To je pravda. Jsem ve stádiu učení. Zatím zachovávám formu 5-7-5 a sděluji vlastní prožitky běžnou formou. Hledání zenu, správné řazení dějů a umístění řezu je můj další cíl. Každý nějak začínal. I Bašó :) Na ten FB kouknu, dík za tip!

Tizok
28. 01. 2017
Dát tip

Když to srovnám s vytvory, které vypouští skupina "Denní haiku" na FB, je tvá tvorba taková nemastná. Chybí tomu hloubka.


Nadpísmák
10. 01. 2017
Dát tip

kašpar, který dohlédne jen k překlepům druhých, nic lepšího nevypotí. 


Alenakar
05. 01. 2017
Dát tip

Tak tohle už ano. To už ano,Šmodrcho. Jeden típek i ode mne. Měla bych jen malou připomínku. Ve druhém verši bych napsala jen : kočku zebou tlapky,brr .


agáta5
02. 01. 2017
Dát tip

vlastně ne v klídku, ale ve vatě :))


agáta5
02. 01. 2017
Dát tip

asi nezebou, přijdou mi úplně v klídku... :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru