Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nějaký hlouposti...

03. 01. 2017
11
25
1458
Autor
agáta5

Z nočního sněžení nezbylo nic,
nějaký leden vstupuje
do mých rán
a že prý musím
vstát.
Občas si s tebou povídám
o těch druhých…


 
Psychologové se shodují (nevím, zda všichni), že pomlouvání prospívá duševnímu zdraví. Při ukázce desítek fotografií spočinuly pohledy dotazovaných déle na nedokonalých tvářích, než na těch takřka dokonalých. Porovnávání nedostatků z okolí zvyšuje prý sebevědomí…. A děláme to prakticky nevědomky...  mozek nám pomáhá bez našeho přičinění vyrovnávat vlastní nedokonalost … 
Takže vzhůru do pomlouvání, budeme krásnější!

 

Nějaký leden s tmavou oblohou
zastínil naše vrásky.
Z čeho teď budu počítat, zda mě máš rád?

 

Nějak těmto věcem nerozumím. Někdo je krásnější, štíhlejší, chytřejší… tak je to správné. Kdybychom byli všichni nej, podle čeho bychom se pak poměřovali? A tak mě napadá, jestli budu podobná kočce Douchový, když už jsem s ní v symbióze deset let? Oči máme stejně zelené, ještě bych brala její skvělé protahování a lenost… taky mrštnost, když už o něco jde… a hebkou srst...

 

Jako bych byla nakloněná jaru.
Do oblouku protaženého těla napínám plátno
a kreslím kočku.
Všude je bezpečí a všichni věří,
že bude zase nějaké léto.

Trochu tě hladím proti srsti,
ve světlých místech broukaj andílci.


Nejvyšší čas…


25 názorů

K3
21. 01. 2017
Dát tip

:).


agáta5
21. 01. 2017
Dát tip

hihi, asi ne... ona ta zvířátka asi nemají ty svaly v obličeji jako my... nám se různě hýbe... navíc se opičíme... máme to od předků... hm?...:))))

to víš, že jsou ošklivky lepší, co nemají na kráse, to mají na rozumu :)) bývají vtipnější a kreativnější.. znám z vlastní zkušenosti :)))))))))


K3
21. 01. 2017
Dát tip

Není to s těmi zvířaty obráceně? Nejsou spíš podobná nám. Přizpůsobí se aby si nás ochočily.


K3
21. 01. 2017
Dát tip

Když v pomlouvání není přímo zlý záměr ta je v pohodě.

Chodil jsem na rehabilitaci a budu. Jsou tam takový pěkný ženský, mladý, sportovní těla, krásný tváře... Za čtrnác dní se zprotivily. Jsou studený jako by neměly duši. Kéž by tam příště byly nějaké ošklivky. Neber to jako pomlouvání ale fakt.


agáta5
20. 01. 2017
Dát tip

kolobajdo, jen takový hlouposti :)))


Kolobajda
20. 01. 2017
Dát tip

A to je taky dobrý...   /**


agáta5
09. 01. 2017
Dát tip

:)))))) jsi mě rozesmála, kví

 

všem díky za zastavení a čtení


Lakrov
06. 01. 2017
Dát tip

Zaujal mě (obsahem) první "neveršový" odstavec.  Dál se v tom trochu ztrácím, ale celkový smysl snad chápu,  i když ani název mě k vyšší úrovni zmoudření nenakopnul.  Četlo se to ale dobře.  Tip.  


po srsti předu a svět je vzhůru nohama.....z nebe línají vločky...a .jaro?..... hepčík.........nejvyšší čas...........*/***....


Lnice
05. 01. 2017
Dát tip

to jsou teda vyhlídky...ošklivá a špatně naložená..-)))


agáta5
05. 01. 2017
Dát tip

evžo, kočkodane, dikes za nakouknutí... prej kuřecí úsměv :)))

ano, jsme kočky, sic si to někdy vypadá, že ne :))


Kočkodan
04. 01. 2017
Dát tip
S komentářem se budu držet zkrátka, nerad bych napsal nějaké hlouposti... Kuřecí úsměv. (tím zabiju dvě dílka jednou ranou)

Není Douchová jako Douchová. Každá má v sobě něco kočičího. :-)/T


agáta5
03. 01. 2017
Dát tip

tak to je moc špatné, budeš ošklivá a špatně naložená... kapka pomlouvání prokrvuje mozek :))) a zvyšuje sebevědomí!!


Lnice
03. 01. 2017
Dát tip

hezké hlouposti.-)...já si dala ale předsevzetí na Nový rok, že nebudu pomlouvat.-))


agáta5
03. 01. 2017
Dát tip

už jsem dva vybrala, takže nejspíš jo :))


Gora
03. 01. 2017
Dát tip

Mám tolik zvířat kolem na výběr, ale kterému se podobám, netuším...


chacha...:o)

takže budeš mít i sedm životů? :o)


agáta5
03. 01. 2017
Dát tip

mňauuuu :))


Gora
03. 01. 2017
Dát tip

I ta Douchová nakonec prokoukla:-)


jasně...některý lidi jsou při dlouhém soužití podobní svým psům, proč by to neplatilo i pro kočky? :o)


agáta5
03. 01. 2017
Dát tip

dikes, goro :) 

alešu, já to tedy úspěšně tajím, ale myslím, že jsem celá ona :)))


kočka Douchová...jo.


Gora
03. 01. 2017
Dát tip

Díky, ráda jsem četla...vždy máš co říci:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru