Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za městskou zdí

05. 01. 2017
3
9
1070
Autor
Dodola

Šepot hebrejštiny

z přikrčených náhrobků

ukrádá břečťan

a čas

 

Mříž v okně naslouchá


9 názorů

Honzyk
11. 01. 2017
Dát tip

...zavitej, ovsem az budes mit volnou chvilku, zejo,na mou stranku, malej jardo...:-)


Honzyk
11. 01. 2017
Dát tip

:D


Jarrda
11. 01. 2017
Dát tip

...verše o pozvolném bolestivém tichém vymírání mlčenlivých svědků, židovského ghetta jsou nic neříkajícím plácnutím do kalné vody?


Jarrda
11. 01. 2017
Dát tip

Honzyk je prostě ještě Honzík.


Honzyk
11. 01. 2017
Dát tip

ad : avi Jarrda...)


Honzyk
11. 01. 2017
Dát tip

inu,ja to mam hozeny jinak a vsimam si zde i "pridat vlastni nazor (sic!), kritiku..."*)...pokud chces pouze rozmlouvat s vlasrnimi "dily" :D, nech si je doma v sesitku... ja  kdyz si nejsem s nejakym textem jisty, urcite ho nehazim verejne do placu---)


Dodola
10. 01. 2017
Dát tip

Jarrdo díky, i když ty kopance jsou tady, jak jsem si všimla, na denním pořádku. Což je u "poetických duší" docela překvapující.


Jarrda
10. 01. 2017
Dát tip

Převážná část děl nejvíce říká vlastnímu autorovi. Proto je také píše. Není na místě, dílo lacině odsoudit.

Kdo chce, aby poezie promluvila, dívá se při jejím čtení do sebe a nejen před sebe na text. Pokud něčemu nerozumím, nechám být a nezvyšuji si sebevědomí rozdáváním kopanců.


Honzyk
05. 01. 2017
Dát tip

...skutecne ? Nicnerikajici placnuti do kalne vody...(


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru