Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozor! Akční slevy v hypermarketu Carrefour!

03. 04. 2002
4
0
2971
Autor
gd

Kam to všichni běží?

Běží pro hovězí!

Zadní 130,-.

Přední míň.

Spousta levných laskomin.

V hypermarketu Carrefour pouze do konce týdne!


Seregil
12. 09. 2002
Dát tip
Jo - do Carrefouru ale kvůli tomu nepoběžím.. je to z ruky ... :->)

:-)))))))))))) blbouni... pište dál v rámci ozdravnýho bráničního aerobiku všechzdepřítomnejch :)

Blbouni jsou knedlíci. A taky byl blboun nejapnej, didus ineptus, ale ten už je vymřelej. :o)

gd
11. 04. 2002
Dát tip
nejapnej knedlík?

Nuitík
11. 04. 2002
Dát tip
Blboun nejapný japný....co je to japný???

gd
11. 04. 2002
Dát tip
o slovu japný encyklopedie diderot mlčí. zajímavá jsou ale nejbližší slova, která snad s významem souvisí: japík, ambiciózní mladý muž usilující o úspšnou kariéru, který demonstruje své (profesionální) možnosti oblékáním, životním stylem a podobně. japona [chapona], španělský středověký tanec doprovázený zpěvem.

Nuitík
11. 04. 2002
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))))

*O*

Fasik
06. 04. 2002
Dát tip
kecáš :-))))) byl jsem tenhle tejden v Carrefouru a nic tam neměli :-))))

King
06. 04. 2002
Dát tip
Ještě před chvílí jsem se mračil na dvoustupňový mráz a chumelenici... a teď se směju, přestože chumelí dál. Nepozved mi náladu gd a jeho veršovánka,ale to všechno,co se semlelo kolem... škoda, že sem nemůže připsat něco Hašek (samozřejmě že Jaroslav!) , troubo ! Hokejisti si jen dělají modřiny a přerážejí kosti...

gd
04. 04. 2002
Dát tip
to je jedno, hlavně když je tam aspoň čtvereček s křížkem...

Nuitík
04. 04. 2002
Dát tip
VEŘEJNÁ OMLUVA VYDRO, JSI SUPER!

gd
03. 04. 2002
Dát tip

gd
03. 04. 2002
Dát tip
jo, to je ono. a co obrázek? je to vidět?

Misli
03. 04. 2002
Dát tip
Ne, není to vidět. Zkus nápovědu publika!

gd
03. 04. 2002
Dát tip
ale já to ksakru vidím!!! to jsem blázen, nebo co? v jakým formátu musej bejt obrázky, který sem chci dát, jpg nebo gif? je nějak omezená jejich velikost nebo co?

Misli
03. 04. 2002
Dát tip
Těžko říci, kdo je blázen. Snad počítač si blázny tropí. Je to tím, že jejich server je pekelně pomalej...

Ha, Delvita se polekala a JE vidět!

gd
03. 04. 2002
Dát tip
huráááááá. koupím si za odměnu dvacet deka debrecínky (189 korun za kilo)

GD: Podívej se, jak skončíš, já ti dám vozit si zadek v košíčku po delvitách!!!!

A sežeru Tě jako tu buchtu, géďáku!!!

Nuitík
03. 04. 2002
Dát tip
musím si běžet vytinknout maníky!!! :o)))*****

To nebude žádná pohádka s písničkami, ale zlej thriller, to si kuř!!

Nuitíku, co to plantáš, jaký maníky, jaký vytinknout?

gd
03. 04. 2002
Dát tip
vybrat peníze... ty herci jsou fakt blbí...

Nuitík
03. 04. 2002
Dát tip
Vydra Vydra, máš recht, si blbej jak tágo :o))) a šmidra vydra :o) Stanislav, koukám, marťaní exhibice slušně pokračuje :o))))

gd
03. 04. 2002
Dát tip
koukám, že má propagační báseň měla poněkud zdrcující účinek na mentálně labilnější osoby... sorry, monty.

gd: Kurva drát já nejsem mentálně labilní. Mě akorát jedou v hlavě věci, no. Já si nesmím představovat bratrovražednej boj před pokladnou v Carefouru. Mimochodem, kde to je, co to je, Carefour, zní to jako Camfour, to byl kocour mýho kamaráda. Ty mě chceš dneska naštvat, že jo. Přiznej si to. Já tě sleduju. Já tě sleduju už dlouho. Tak já jsem podle tebe MENTÁLNĚ LABILNÍ. Tak to už teda nevím, kdo by byl MENTÁLNĚ STABILNÍ, kdybych já byla mentálně labilní. Asi nikdo. Ty jsi veliký žertéř, milý gd. A jsi z Libně. Až si půjdeš k Meinlovi pro zlevněnou koblihu, tak bacha, můžu bejt všude.

gd
03. 04. 2002
Dát tip
chachá!!!! mě nedostaneš!!! nakupuju v delvitě!!!

gd: Vím kde je v Libni DELVITA. Pošetilče. DELVITA - DÉLka VITAlity. Abys časem nezačal nakupovat v DELLETĚ. Bejt letální před létem je dost blbý, nechceš radši odvolat tu mentální labilitu?

gd
03. 04. 2002
Dát tip

Hezkej čtvereček. Dvojitej. A to vevnitř, ten červenej křížek, to jsi dělal sám?

gd
03. 04. 2002
Dát tip
doprdele monty, to si děláš srandu, že to zase není vidět... já to vzdávám... jo, mimochodem - carrefour je obchoďák na smíchově.

Není to vidět. Na Smíchově, není to ta strašná hrůza hned u Anděla? U tramvajový zastávky? Když koukáš směrem na Klamovku, tak vpravo? PROBOHA!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru