Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Druhý

18. 01. 2017
8
4
531
Tak prej 90% feromonů ženy vylučují temenem hlavy. Proto jsou menší, než muži. A je jasno, Robert si, prostě, musel najít nižší temeno. Helejte, zkrátka jo, furt mě to trápí. Hlavně proto, že mě půl roku ukecával, že se nemusim ničeho bát, že to je jasný, že se nikdy nerozejdeme, že budeme bydlet v Táboře...a já prodala byt, za hodně mizerných podmínek...ne, že bych v něm chtěla bydlet, ale dal se pronajmout, nebo tak. No a pak se sebere a zmizí, jak pára nad hrncem, aniž by mi řek jediný slovo. Tak takhle: Neděle - SMS: "Ani dneska nezvládnu přijet, já vim, že ti to vadí, ale brzo to skončí, tak to vydrž, prosím." Pondělí - přijel na otočku, před barákem stálo pracovní auto, takže chvátal. Já: "Ty máš ženskou?" On: "Ženskou??? Já??? Kde bych na to vzal čas???" Úterý - přišel mi mail od ňákýho psa, co jako teda s tim Robertem mám, nebo jak, že je s nim březí. "No ale nechci vám ho vzít, já se bez něj obejdu, jestli je to vztah, tak si ho nechte." "Ne, vy si ho nechte, lháře a podvodníka nechci." V následujícím cca týdnu Robert: "Je to strašná ženská" Já: "Je to tvoje ženská." Robert: "Stejně pořád doufám, že budeme spolu." Já: "Se mnou nebudeš." Robert: "Mám tě pořád v hlavě." Já: Už nic. Přestalo mě to bavit. Je pravda, že mě ta láska přešla ve chvíli, kdy mi napsal pes. S taxikářem to stačilo. U něj mě ta láska přešla, když řekl: "Kdybys v tom nešťourala, mohli jsme bejt šťastný všichni." A před chvílí jsem spočítala podprsenky a je jich zase deset! Může i podprsenka zabřeznout?????

4 názory

Rufus
21. 02. 2020
Dát tip

Ou. Fajn.


Zbora
13. 03. 2017
Dát tip

Hustý


agáta5
18. 01. 2017
Dát tip

super nadhled... jo, když zavolá pes, je to na houno :))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru