Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modrá

02. 02. 2017
10
9
1303
Autor
oran

  

 

   Potkal jsem tě,

   na rozhraní rozběhlých ulic.

   I Měsíc povytáhl obočí

   a lampa zablikala, usmála ses.

              A rty schovala pod čepici.

  

   Dole krysy,

   v jejich očích lesk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


9 názorů

Pižák
před rokem
Dát tip

hezký - navádí to takovou zvláštní atmosféru, co se mně líbí :-)


atkij
10. 02. 2018
Dát tip

Je, to je tak mile ujete:)


Umbratica
09. 10. 2017
Dát tip

Náladovka složená z pouhých náznaků... Proč ne ? Náladu ta báseň určitě vyvolává. Řekla bych ale,že nemá nějaký jednoznačný obsah,spíš si asi čtenář může domyslet nejrůznější příběh. - Nebo se mýlím ? - Tip rozhodně dát můžu.


PST
25. 07. 2017
Dát tip

Já bych ty rty až tak neřešila. Když řekneme, že má někdo pod kulichem, tak kulicha ani nemá a k mumlání si pod fousy, též není vous zapotřebí :)

Dovedu si plně představit tu atmosféru. Stačí projít nočním městem...


jo, toto je poezie s prostorem pro čtenářovu fantazii


Podle mě Gutan rád nedokončuje, co ho znám teda. Takže to delší rozhodně být nechtělo. Rty schovaný pod čepici mi přijdou ok, když se čepice stahne dolu, stydlíni třeba. GUtan zas řekne, že moc kecam. Howgh.


Luzz
05. 02. 2017
Dát tip

úvod není špatněj, ale rty pod čepicí? to na mě působí přinejmenším divně... závěr lehce zneklidňující, ty krysy jsou fajn ("fajn" :))

celkově mi to však připadne spíš jako črta, námět na něco delšího... než se nadechnu, je konec (a zas tak intenzivní ten obraz není, aby fungoval sám o sobě)


Dodola
02. 02. 2017
Dát tip

Ten lesk v očích tam působí nějak zlověstně. Že by úmysl?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru