Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zmačkaná jízdenka

11. 02. 2017
6
3
486
Autor
amoresperros

Když zabrzdil, otevřely se dveře. Vlak čeká na zastávce, odjede z ní až za pět minut. Moji pozornost upoutal jeden muž, který stojí vedle kolejí a dívá se směrem k budově nádraží. V jedné ruce drží kytici zabalenou v papíru a v druhé žmoulá jízdenku. Vypadá, jak kdyby na někoho čekal. Má upravený límeček a vlasy má sčesané dozadu. Může mu být tak kolem třiceti let. Všímám si, že ho pozoruje další muž, který je opřený o fasádu stanice - možná si jeden domlouval rande s nějakou ''buchtou'' přes internet a druhý si z něj teď utahuje. Dveře se zavřely. Vlak se mnou odjíždí...


3 názory

K3
14. 02. 2017
Dát tip

Hezké zastavení. Spíš miniatura. T.


Lakrov
14. 02. 2017
Dát tip

Hezká miniatura. Taková momentka. Z poslední věty je jako by cítit lítost,  lítosti nad tím, že ta kytka je pro jinou. A v posledním slově ...odzjíždí...  je překlep.  Tip.  


Movsar
11. 02. 2017
Dát tip

nechybí tomu napětí i nedopovězený konec. tipuji a doporučuji ke čtení.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru