Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutné paradoxy

15. 02. 2017
13
23
1151
Autor
aleš-novák

V noci na neděli 12.2. nezvládl třiadvacetiletý řidič svůj Ford Mondeo v pravotočivé zatáčce na silnici 118 a narazil do stromu ověnčeného květinami a hořícími svíčkami na památku obětí dřívějších nehod (zpráva z tisku)
 

 

svíčku pod dubem

neuhasí bouračka

plamen vzal život

 

 

 

 

 


23 názorů

Zbora
07. 03. 2017
Dát tip

Ta vzájemná přitažlivost stromů a automobilů je vskutku zajímavá. Viděl jsem jednou: snad třílikometrová rovinka na okresní silnici, žádná zatáčka, žádný kopeček, po obou stranách pole. U té cesty jediný strom a v něm až po motor zabořený Fiat.


Alenakar
20. 02. 2017
Dát tip

aleši,

to už je okultismus a jakožto okultistka ti musím odpovědět : ano křížky u cest v místě úmrtí oběti jsou velmi nebezpečné,protože se v jejich blízkosti mohou vyskytovat tzv. "zmatení duchové".


Benetka
18. 02. 2017
Dát tip

...jenom takové malé zamyšlení - asi je těch křížků a svíček kol cest pořád málo...a tak se stále rodí nové nové nové...


vesuvanka
18. 02. 2017
Dát tip

Smutné...***

Souhlasím s Evženií a Dianou.


Děkuji za pochopení. Stromů je stále méně. 


Diana
17. 02. 2017
Dát tip

Kolobajdo, podle mého názoru má Evža pravdu. Kdo nemá rozum, neměl by ani získat řidičák. To přece jeho instruktor za dobu autoškoly pozná, zda je adept opatrný nebo pitomec! Můžeme vykácet všechny stromy - a přece se budou zabíjet o zdi, o sloupy, o kamiony, příležitostí je nepřeberně. 


Kolobajda
17. 02. 2017
Dát tip

...se nám tady debata pěkně rozproudila (a na úrovni!) - já bych měl asi podebatit s Evžou, protože - jak vidíme na cestách - chtít po nějakém individuu, aby jezdil rozumně, nelze, protože ten rozum prostě nemá. Takže logicky, kdyby tam ten strom nebyl, skončí ten blb někde v kukuřici... 


Norsko 1
17. 02. 2017
Dát tip
Nic, ty si utři nudli

Norsko 1
17. 02. 2017
Dát tip
Ale relé, tu tvojí Andělku zná každý. Každý, kdo se o tebe zajímá

Norsko 1
17. 02. 2017
Dát tip
Milý relé, co tu děláš, nemáš být u Andělky?

Kočkodan
16. 02. 2017
Dát tip
Tvoje dílko se mi (i) jako námět k zamyšlení líbí.

Tyto stromy jsou většinou u okresních silnic a mnohé jsou už chráněné. 

Bývají označeny odrazkami  a při rozumné jízdě to není problém. /T

Přizpůsobit jízdu vozovce je jeden ze základů autoškoly. Ti, kteří to nepochopí, ať za ten volant nelezou.

Je škoda mladého člověka, ale jinak souhlasím s RL.


Kolobajda
16. 02. 2017
Dát tip

Věčné téma: staré vzrostlé stromy kolem silnice - porazit, či ponechat? Vedení obce versus zelení versus odborníci na bezpečnost dopravy...  /*


Čudla
16. 02. 2017
Dát tip

Výstižné /*


i mě to překvapilo...chtěl jsem jen nastolit otázku, jestli svíčky u cest můžou někdy (asi nechtěně...) fungovat jako bludičky...


Alenakar
16. 02. 2017
Dát tip

Celkem mě překvapilo,že sis vybral jako téma pro báseň tak podivnou událost.Za ten nápad dávám sice tip,ale pro mne by už bylo za čárou napsat třeba senrjú na takové téma. Tentokrát variaci psát nebudu. 


Diana
16. 02. 2017
Dát tip

K tomu není co dodat :-( ***


velice smutné..........


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru