Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nanštejn

21. 02. 2017
2
6
527

Naskýtá se krásný pohled do údolí s přehradou.A proč o tom nenapsat.Krušné hory jsou nádherné a já je miluju.

NANŠTEJN

 

Pulzuje radost v křiku nočních ptáků

Den noci Lunu prostírá

Tma smyla červeň vlčích máků

Paměť věků

Na slabost umírá

Jen ozvěna je stále stejná

Tichem noci rezonuje

Když odráží se od Nanštejna

Po nebi bledá Luna pluje


6 názorů

Jsou to naše nejstarší hory a mému srdci hodně blízské,


Děkuji.


vesuvanka
18. 02. 2020
Dát tip

Ještě k prologu - Krušné hory znám nejvíc z pohledů z vrcholů kopečků Českého středohoří, které je krajinou mého srdce. Severní Čechy jsou geologicky velmi zajímavé. 


vesuvanka
18. 02. 2020
Dát tip

Krásně napsané - obraz namalovaný slovy :-))). TIP O Nanštejnu jsem také dosud neslyšela.


Zdravím a děkuji za povšimnutí.je to,spíš byl hrad nad přehradou u města Jirkova v okrese Chomutov.Kout Krušných hor,který není ještě turisticky "profláknutý".V tomto koutě "Krušinek" je moc krásně,příroda divoká,lesy plné zvěře,nádherné potoky a rašeliniště.

 


pedvo
23. 02. 2017
Dát tip

Moc hezky jsi to popsala; je vidět, že jsi duše romantická. Já jsem o Nanštejnu nikdy neslyšel, tak jsemho chtěl najít na mapě, ale nezdařilo se. Pořád se mi tam cpal Jenštejn - ten ale znám i bez mapy.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru