Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lístky do cirkusu

Výběr: Monty_Python
04. 04. 2002
10
0
2237
Autor
gd

Mám chřipku jako blázen, takže si odpustím dlouhý úvody. Jenom důležitý upozornění, že povídka se vám zobrazí po kliknutí sem. A nedivte se, ze nebudu dneska reagovat na vaše kritiky, jdu si lehnout domů = no internet. Ale to nezmnamená, že mě nemusíte chválit, naopak.


pozorovatel
19. 09. 2003
Dát tip
Určitě umíš psát, ale nápaditý to příliš není. Celá povídka se nese v jednom tónu. Přesto si to tip zaslouží.

JASAN
05. 08. 2003
Dát tip
Tip. Umíš to.

hermit
12. 06. 2002
Dát tip
dobrý, dobrý TIP a napsaný je to bezvadně, umíš napětí, gradaci...

Nuitík
31. 05. 2002
Dát tip
nebudu se snad ani pouštět do větších debat...jsem ráda, že jsem se k tomu konečně dostala...bylo-je to tak skvěle napsaný, strašně to se mnou během čtení "lomcovalo" to šlo z toho úplně vidět ty obrazy a .... Tak ať napíšeš jakkoli sáhodlouhé dílo, je jasné, že stojí za to si ho přečíst..fakt ju!!!! ********************

Kerray
06. 04. 2002
Dát tip
Má to svou zvláštní atmosféru

horák
05. 04. 2002
Dát tip
Nemám, co bych dodal. Dobře odvedené psaní.* Kéž bych zde narážel jen na podobné věci.

gd
05. 04. 2002
Dát tip
dabi... to přece není o smutku, ale o naději...

Nuitík
04. 04. 2002
Dát tip
človíčku, dlouhýýý, chjo, brzy se uzdrav, já se musím jít učit anglííínu...vrátím se, doufám :o)

Původně jsem neměla v úmyslu tě chválit, géďáku, protože jsi mě včera hrubě nasral. :o) Nicméně musím, protože tvoje povídka je setsakramentsky dobrá. Možná, že ti odpustím tu grafoterapii, protože jsi dobrej autor. Tu mentální labilitu ne, tu ti odpustit nemůžu. To sám uznáš.

gd
04. 04. 2002
Dát tip
ok. labilitu pouštím... nerad bych dostal plechovkou sterilovaného hrášku do břicha... do smrti dobrý... ta moje je stejně blízko... 39 celsia. a grafoterapii vem čert, rád provokuju, ale to ty taky. jdu si koupit paralen. papá.

Dabi
04. 04. 2002
Dát tip
Je to smutné ale krásně napsané ! Můj upřímný t*

Wopi
04. 04. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru