Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malá pauza

04. 04. 2002
3
0
1653
Autor
Whelp

      Na bojišti byl klid. Po několika dnech došla na obou stranách munice i živá síla. Čekalo se na posily. Poručík Wait seděl v zákopu a čistil si helmu. Kousek od něho hráli dva z jeho mužů šachy. Šachovnici měli vyrytou bajonetem v hlíně a figurek, těch pravých, měli jen několik. Ostatní nahradili prázdné nábojnice. Někde dál byl cítit oheň. Ale ne takový ten mrtvolný, Tohle byl skutečný oheň. V jedné přilbě si vojáci vařili vodu na kávu. Kolikrát už ho jen zalili. A přesto mělo pořád nádhernou chuť. Lepší, než voda z rybníka. Tam za tou zatáčkou hrál někdo na harmoniku. Píseň, k níž nikdo neznal slova a ani melodie už  nejspíše nebyla původní. Ale to nikomu nevadilo. Najednou se zákopem rozestřelo zlověstné ticho. Tanky! Vojáci popadly své zbraně. Figurky byly nešetrně smeteny do rohu zákopu. Oheň zlověstně zasyčel, jak se na něho převrátila vroucí voda. Káva počká. A harmoniku už také slyšet nebylo. Začala totiž nová píseň . Bitevní!

 


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
Válka je pro smrt to nejhorší, co jí může potkat.

Sabrina
22. 05. 2002
Dát tip
Válka.... Tip

Gatty
22. 04. 2002
Dát tip
Teď zrovna čtu knihu Hlava XXII. A ten tvůj kousek je stokrát lepší než jakákoliv věta z tý slavný knihy. Takovou sračku se musej všichni učit k maturitě, hnus.

off_line
05. 04. 2002
Dát tip
Docela pohoda, ale celou dobu mi vrtalo hlavou jak udělali bílí políčka. Nezdá se mi, že by šlo šachovnici jen tak vyrejt do země! Blbost co?

off_line
05. 04. 2002
Dát tip
Docela pohoda, ale celou dobu mi vrtalo hlavou jak udělali bílí políčka. Nezdá se mi, že by šlo šachovnici jen tak vyrejt do země! Blbost co?

Willi
04. 04. 2002
Dát tip
Super ! Nejsem sic emoc militantní , ale tohleto přesně vystihuje atmosféru války a její nesmyslnost ! ***

green
04. 04. 2002
Dát tip
Opet souhlas s Willim...Ale nejsem na tohle tema, neoslovuje me...Jeste tomu neco schazi, kazdopadne je to na velmi guda ceste...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru